BMW va construi motoare modulare plecand de la un singur cilindru. Mai precis, compania a proiectat un cilindru cu piston, cu o capacitate de 500cc pe care il va folosi in motoare cu 3,4 sau 6 cilindri. Noua strategie are in vedere reducerea costurilor de fabricatie, componentele putand fi folosite de la o masina la alta. Motoarele BMW vor fi supraalimentate cu turbina si compresor pentru a obtine puteri mari.
Inginerii folosesc des motoare derivate din unitati pentru care exista linii de productie pentru a evita o noua investitie costisitoare din punct de vedere financiar. Inginerii romani au „taiat” pe din doua motorul V8 pe benzina montat pe camionul Carpati pentru a obtine un motor pe benzina cu 4 cilindri in linie. De aceea motorul de IMS se mai numea prin anii ’60 si „jumatate Carpati”.
Noua conceptie a motoarelor va usura atat procesul de fabricare cat si munca mecanicilor din service.
Clipul de mai jos prezinta modul in care motoarele BMW vor fi formate.
Trebuie să te autentifici pentru a publica un comentariu.