Home » Auto » Schimbare duza retur injector Delphi Dacia Logan 1.5 dci

Schimbare duza retur injector Delphi Dacia Logan 1.5 dci

Schimbarea injectoarelor poate fi o operatiune costisitoare din punct de vedere financiar. Bineinteles in functie de cunostintele mecanice pe care le detineti “specialistii” service-urilor Auto de fitze sunt dispusi sa va taxeze cu sume considerabile.

Pe Youtube a fost postat un tutorial de reparare a unui injector Delphi pentru Dacia Logan 1.5dci. Automobilul avea 70.000 de kilometri efectuati si pornea uneori la a 10-a cheie. Dupa o operatiune simpla de 10 minute motorul functioneaza perfect.
Utilizatorul Youtube “MesterulDACIA” explica in descrierea clipului:
Secretul pe care multi il tin ascuns pentru ca fac bani grei de pe cei care platesc 600 – 700 de lei pentru reparatia unui injector consta in 5 minute de munca“.

Fiind un aspect destul de important in intretinerea unui motor turbo-diesel, asa cum este si cel montat pe Logan, voi reveni cu un update al acestui post.

Clipul postat mai jos prezinta un tutorial de reparare a injectoarelor pentru Logan 1.5dci.

Update:Pentru a veni în sprijinul celor care caută soluții la o problemă costisitoare din punct de vedere financiar, adăugăm un clip video despre verificarea și înlocuirea injectoarelor diesel. Veți vedea pas cu pas cum se verifică alimentarea cu motorină a injectorului de la pompa de înaltă presiune, cum se măsoară cantitatea de motorină pe retur, cum trebuie să verificați dacă pompa produce pilitură și de ce e important să curațați rezervorul și conductele de motorină și cum se înlocuiește un injector.

Cum se verifică și se înlocuiesc injectoarele

Marca: Dacia
Etichete: , , , ,
Postat de in data de 2009/09/09. In categoria Auto. Puteti urmari acest articol prin RSS 2.0. Puteti lasa un comentariu la acest articol

41 Responses to Schimbare duza retur injector Delphi Dacia Logan 1.5 dci

  1. Nelutu

    Mai,dar de ce nu este tradus in limba romana?Cui se adreseaza de fapt tutorialul?

  2. pentu cei care sunt prostii poate,poate va desteptati ..frate nu va ma duceti la toti a zis ingineri, specialisti etc ma bufneste rasu cand aud asa ceva ca numa gunoaie de oamnei sunt si parlitori asa, si incercati sa va faceti masina ma ori sunteti femei ori barbati …daca sa stricat ceva fao informeazate cauta si o rezolvi tu si cu privire la injectoare se face testul epubrete , se vede care da mult pe retur, apoi test elctronic apoi schimbi piesa care trebuie , cureti instalatia rezervor , conducte , pompa nalta , furutne curatare totala a instalatiei de motorina apoi ma sina va merge brici tataie asa ca toate cele bune si mai zic odata numai fiti prostii si dati bani milioane chioar zeci da unii si nu fac nik rezolvatile singur ca deia aveti ceier sal folositi pa!

  3. teo

    salutare fratilor;am cumparat un logan 1,5 dci din 2006,nu porneste decat cu sprai la rece uneori si la cald si consuma uiei,ce e de facut ? multumesc

  4. Bendix

    DEGEABA SCHIMBATI VALVE DE RETUR DACA NU REPARATI SI POMPA SI CURATATI INTREGUL SISTEM DE INJECTIE , REZERVOR CONDUCTE SCHIMBAT FILTRU DELPHI ORIGINAL CARE FILTREAZA MOTORINA LA 2 MICRONI , ALTFEL SE STRICA SI VALVELE NOI CARE NU COSTA FOARTE PUTIN , MAJORITATEA SCHIMBA VALVELE CREZAND CA A REZOLVAT PROBLEMA , SPANUL CARE INTRA IN CAPUL HIDRAULIC ESTE INTRODUS DIRECT IN INJECTOARE BLOCANDULE , PT SCHIMBAREA KITULUI NU ESTE NECESAR SA DEMONTAM TOATA POMPA , SE POATE DEMONTA DOAR CAPUL HIDRAULIC CARE SE AFLA IN SPATELE POMPEI , DAR INDICAT ESTA SA SE SCHIMBE ODATA CU DISTRIBUTIA CURATAND INTREGUL SISTEM.

  5. Florin-Bucuresti

    Aceasta reclama in legatura cu faptul ca Nicu Paraschiv are o experienta de 30 de ani in domeniu reparatiilor injectoare este FALSA,deoarece sistemul Common Rail s-a inventat si a fost montat in Italia pe un Alfa Romeo JTD in anul 1998.
    Am avut posibilitatea sa il cunosc dupa acest forum,dar nimic din ce am vorbit cu dansul la telefon si ulterior am ajuns la service-ul lui nu este adevarat.
    Masina nu am reusit sa o fac nici in ziua de azi,el mi-a stricat injectoarele.L-am verificat la BOSCH si injectoarele nu aveau nici o piesa noua asa cum spusese dansul ca le-a montat in interiorul injectoarelor.Era doar o lucrare de mantuiala pentru 2-3 zile.

  6. Hart

    Prietene poate te pricepi tu la desfacut si la montaj supapa, insa acel injector deja e fost compromis de la montajul supapei. Ai idee macar la cati microni se blocheaza supapa? Daca nu stii iti raspund eu! La 15 microni adica intr-un mediu mai curat decat montezi tu acolo supapa.Deci nu mai cheltui banii oamenilor si nu te mai fa de ras pe net. Mai bine mergi si repara-ti masina la un service care stie ce inseamna sistemul de injectie common rail.

  7. silviu

    OK, din cate am inteles de la domnu nicu, am gasit le logan forum pretul unui injector reconditionat ci piese originale este 450 ron. si cica diagnoza este free daca reparati minim un injector. Mie omu mi sa parut foarte de treaba si se vede ca se pricepe la ce face. Masinuta mea inca merge bine si porneste la sfert. Toata stima pentru domnu Nicu . va recomand, mergeti cu toata increderea, nu are rost sa schimbati singuri supapele, riscati foarte mult. M’am documentat si eu inainte de a merge la serviceul dumnealui si cam asa a fost. Asadar RECOMAND .Sunatil daca aveti probleme de genu la 0744171621.

  8. oancea

    ma nu mesc oanea radu si ma intereseaza daca poti sa imi trimiti un chit de logan 1.5
    tel 0768471893
    mei oancea.radu 01

  9. Costelo

    @silviu – Domnul Silviu ati putea sa ne dati o idee de pret pentru o reparatie a injectoarelor la un Logan 1.5dci. Cat ma costa daca vin cu masina si dumneavostra sa-i faceti toate injectoarele?

  10. silviu

    Pentru toti cei interesati de serviciile domnului Nicu paraschiv,cel care mi-a facut goalnul acum ceva timp..aveti pe site;ul dansului toate detaliile inclusiv adresa plus numarul de telefon. Mi’am facut masina in august 2010 si pe gerurile astea care au fost mi-a lauto la sfert.Un om care isi iubeste meseria, recomand.Am uitat uitati si siteul http://www.service-injectoare.com

  11. Cris

    Delphi produce pompe de injectie diesel, injectoare si valve pt injectoare la Miroslava in judetul Iasi. Fabrica inaugurata recent e de ultima generatie iar produsele vor merge la export catre marci celebre. http://www.autogreen.ro/2011/11/06/delphi-produce-pompe-si-injectoare-la-miroslava-iasi/

  12. cosmin

    toate supapele de retur indiferent ce scrie pe ambalaj ( aceste ambalaje care costa in rpc 50 centi)sant produse in china .mai nou nu va mai da voie sa sa scrie nimic pe piese si pe ambalaj
    se recomanda supapele arginti nu cele negre

  13. constantin

    am fost si eu la dl. Nicu Paraschiv si totul a fost ok. Desi aveam constatare de la service renault pantelimon ca trebuie schimbate 2 injectoare (minim) si o hartie scoasa la imprimanta in acest sens – pentru senzatia de credibilitate – s-a dovedit ca nu aveam nimic!
    Dl Nicu mi-a schimbat filtrul de motorina (eu nu stiam daca a fost schimbat pana acum), a curata niste contacte, sters erorile si curatat “ceva” pe la motor – pret total 300 RON. La service mi-au cerut 5000 RON.
    Nu este o solutie deci sa-ti schimbi singur injectoare, duze, etc. pentru ca poate nu e nevoie!!!

  14. serjan

    Nu vreau sa fiu rau ..dar ce face el acum se face intr-o camera curata unde nu este zare de praf.. injectoarele cand ies din fabrica asa sunt asamblate..

  15. c0xty

    Mai dragi specialisti care este voi si dati sfaturi de mers in service, poate poate mai frigeti si voi un fraer-2….. abtineti-va va rog!
    Posesor de clio simbol, 137000 km, schimbat in regie proprie 4 duze la 4 injectoare (ca nu am v6 sau 8) :), demontat, si curatat:
    -rezervor
    -conducte
    -rampa de presiune
    -para de amorsare etc
    asta tot in regie proprie,schimbt ulei+filtre, bieleta anticuplu, bucsi bara stabilizatoare, si rulmenti pe spate in cca4 ore!
    in momentul asta masina are 148k km si porneste la prima cheie, merge foarte bine!

    PS: tine numai si numai de vosi daca va riscati sau nu sa va faceti masinile singurei!
    @Iulian din alba….. rolf/ lol! naiv esti ! esti in stare sa demontezi masina si sa trimiti injectoarele prin curierat doar ca respectivu’ si-a facut reclama????? atunci trimite-mi mie masina, va trebui sa mi-o lasi 1 saptamana da va trebui sa o trimiti cu un contract de vanzare cumparare semnat de tine, si duzele le voi schimba gratuit! :))))(wow!)

  16. mniata domnilor, vad ca parerile sunt impartite, dar eu vb din proprie experienta, am schimbat acu vreo 20.000 de km la 2 injectoare duzele si acum trebuiesc inlocuite si celelalte 2, si “specialistul” am fost eu si tot eu voi fi si la astea 2, si nu am pus duze originale , dar nu am vazut nici o diferenta

  17. GHITA H

    Va rog, unde gasesc valve originale delphi?

  18. gaby

    Vand kit reparatie Injectoare Logan Clio 1.5DCI, kituri de reparatie pentru injectoare Dacia Logan, Clio, Megan, Kangoo 1.5DCI, Ford 1.8 TDCI – 2.0TDCI, Livrare Oriunde plata ramburs, Ofer montaj si garantie pentru cele montate de mine
    Pret 140 RonTel: 0724896110
    Valvele sunt originale DELPHI

  19. Mihai

    Vand kit reparatie Injectoare Logan Clio 1.5DCI, kituri de reparatie pentru injectoare Dacia Logan, Clio, Megan, Kangoo 1.5DCI, Ford 1.8 TDCI – 2.0TDCI, Hyundai Terracan Mercedes… si toate celelalte masini care folosesc injectoare Delphy. Livrare Oriunde plata ramburs, Ofer montaj si garantie pentru cele montate de mine
    Pret 150 RonTel: 0765476460
    Valvele sunt originale DELPHI

  20. Valentin

    Vand kit reparatie Injectoare Logan Clio 1.5DCI, kituri de reparatie pentru injectoare Dacia Logan, Clio, Megan, Kangoo 1.5DCI, Ford 1.8 TDCI – 2.0TDCI. Livrare Oriunde in ROMANIA prin curierat rapid , plata ramburs
    Pret 180 RonTel: 0740122163
    0766719895

    Valvele sunt originale DELPHI made in Franta!!!

  21. Mircea

    Va salut. Am de vanzare duze de injector la preturi foarte bune. Il contrazic pe Marius referitor la prezentarea produsului. Intradevar cele importate legal sunt ambalate intr-o punga cu fermoar albastra si intr-o cutie alb cu negru cu inscriptie Delphi, insa…. insa… eu am de vanzare fara cutie la un pret mult mai bun si tot originale DELPHI sunt. Contactati-ma si vorbim …0724700419

  22. Marius

    Piesa schimbata este Delphi control valve of 9308621C. Mare atentie la praf si mizerie cand o montati, nu trebuie sa existe nicio impuritate acolo. Cumparati supape Made in France si nu chinezarii, cele originale sunt intr-o punga albastra si cutie de carton.

  23. iulian

    stie cineva unde se gasesc diuze originale si cat costa?

  24. iulian

    eu sunt din jud alba si am probleme k 2 injectoare cum sa fac sa trimit injectoarele la domnu nicu dac e asa de incredre…

  25. Intr’adevar ,pentru a nu avea probleme cu injectoarele, suapepe de retur trebuies csa fie neaparat originale delphi, fara chinezarii,spaniole sau turcisma. Daca bagati piesa originala pe masina merge 100%,si acuma merga golanul meu impecabil, ca la prima tinerete. Deci apelati cu incredere la domnul Nicu, recomand.

  26. Sergiu80

    Valvele trebuiau sa fie DELPHI made in France (chiar daca sunt mai scumpe), trebuia sa fiti fff. curati pe maini, iar dupa inlocurie se schimba filtrul de motorina, neaparat original Renault (sau DELPHI in cazul Ford-urilor). Codurile injectoarelor nu trebuiesc bagate daca nu se schimba ordinea montarii.

  27. amyari

    Bravo voua,felicitari…asa ne convingem si noi cei nestiutori. eu trebuie sa platesc 2400 lei ptr ce ati facut voi in 10-20 min. daca ma informam…filozof eram si il sunam pe dl Nicu.. acum fac haz de necaz,prostia,neglijenta si ,,specialisti,, se platesc scump,de fiecare data…multumesc lui Silviu!

  28. silviu

    Pentru @ Stefos ,domnu nicu este din bucuresti. Are service’ul situat in incinta statiei de taxiuri Grant Taxi, zona regie, sector 6.

  29. lory

    cine nu poate si nu e capabil.sa lase pe zisi “SPECIALISTI”

  30. lory

    sincer eu am o parere rea despre cei de la service dacia cluj am fost la schimb ulei filtre nu mi-ai strans filtru de motorina nu imi pornea masina au baga ulei romanesc fara ca eu sa stiu faceau pe smecheri ca nu ai voie sa intrii..sa nu vezi ce e pe acolo …. eu am lucrat in italia la un service de scootere si motociclete…. si stiu ce se face pe acolo cand nu este clientu….. atuncia ce sa zic de romania

  31. lory

    mesterudacia a aut tupeu indemanare si a vrut sa economiseasca cea ce vrea toata lumea daca esti indemanatic sti sa tii o cheie in mana si cam stii ce “se mananca sub capota ” reusesti siigur dar inainte informeaza-te detin logan 2007 110000 de km acuma abia incep sa am probleme nu am facut taxi am umblat ff mult cu ea si maine iau duze retur filtru curat rezervorul si daca va intereseaza va anunt cu ce am rezolvat,era un msj postat mai sus.injectoarele si codurile le bagi in ECU cu 50 de lei cu stima !

  32. Stefos

    Din ce Oras este Domnul Nicu?

  33. silviu

    NU se face chiar asa in fata blocului, hai sa zicem ca reusesti sa le pui in injector, dar ai toate sansele sa ti se blocheze cand pornesti motorul, atunci trebuie date din nou jos, desfacute, spalate plus alte operatiuni. Este recomandat ca la injectoare sa puneti numai supape de retur originale Delphi. Mie asa mi’a pus la golanul meu, scria made in france pe cutie. Daca vreti sa va dau pe mana uni meserias sunati la 0744171621,nicu paraschiv se ocupa cu reparatul injectoarelor de 30 de ani. Sunteti pe maini bune, asta va asigur pentru ca si eu mi’am facut loganul si merge brici, preturi foarte mici in comparatie cu alte service’uri, gen rune sau cei din pantelimon.Se pune si laptopul pe ea, se sterg erori mai multe chestii..ce mai de treaba omul. Recomand cu incredere.

  34. amx_te_vad

    buna treaba, insa trebuia sa lucrati ff. curati pe maini cand schimbati valvele. Valvele trebuiesc sa fie originale DELPHI made in Franta, nu ungaria,nu china, iar dupa schimbare se inlocuieste si filtrul de motorina, tot original de renault (sau DELPHI in calul FORD-urilor)

  35. george

    Salutare fratilor !
    mai oameni buni lasati-i pe cei de la service < incercati sa va reparati singuri tot ce tine de masina si numai vb degeaba cu specialistii vopstri ca din cauza voastra dati o gramada mare de bani ,pana si eu m-am pacalit care ma bag in orice , am dat in primavara lui 2008 23 mil lei si vroiau sa-mi schimbe si pompa ,norocul meu ca am tester si am masurat presiunea si era buna si le-am zis sa lase pompa in pacve ca nu are nimic si asa am scapat ca ma faceau de vreo 40 mil asa ca invatati si voi ,daca nu aveti capacitatea lasati-i pe altii dar sa nu va mai aud de specialisti ca nu gasesti ,poa nu stiti ca unul a dat 600 mil pe un tv cu gps si altele la un mercedez ( mare limuzina ) si dupa ce i-au luat banii au zis ca nu se potriveste cu linia de comunicare , de parca i-ar fi luat 50 mii lei vechi, asa ca taceti ! Oamenii vor sa ne ajute si bravo lor< si voi in loc sa le multumiti le ziceti ca mai bn mergeti la specialisti. Tara lui pacala ! asta suntem . Invatati si lucrati nu mai mergeti la “specialisti ” din astia .

  36. Blacky

    Ideal e sa lasi specialistii sa se ocupe dar ce faci cand specialistii iti ia o gramada de bani si masina tot nu merge cum trebuie?!

  37. adi

    Intrebare…….. Dupa ce se schimba duzele astea nu trebuie resoftat injectorul???? si recalibrat???? eu zic ca da 😉 mai bine lasa-ti treaba asta pe seama specialistilor…. Parerea mea proprie si personala! nice day!

  38. george

    🙂 buna treaba felicitari !!!

  39. Musafir

    Am gasit pe net un kit pentru repararea injectoarelor Delphi, are codul 9308-621c, nu prea stiu cu ce se mananca inca, dar ma mai informez. Schimbarea valvelor poate fi o solutie dar trebuie indepartata si cauza care a dus la defectare injectoarelor cum ar fi pompa de inalta presiune care produce pilitura, motorina murdara, rezervor, filtru de motorina neschimbat etc. Toata instalatia trebuie curatata pentru a se evita alte necazuri pe viitor.
    Nu vreau sa ajung cu ea in sevice mai ales cand stiu ce tarife pratica astia. Pana la urma motorul asta nu e rocket science, trebuie sa-l dovedim pana la urma.

  40. BoGo

    Mutumit de tutorial, e super, dar din mesajul de la inceput, dupa ce ai inlocuit valvele masina a mers 3 zile dupa care a reaparut simtomul? Ms

Leave a Reply