Schimbare duza retur injector Delphi Dacia Logan 1.5 dci

Schimbarea injectoarelor poate fi o operatiune costisitoare din punct de vedere financiar. Bineinteles in functie de cunostintele mecanice pe care le detineti „specialistii” service-urilor auto de fitze sunt dispusi sa va taxeze cu sume considerabile.

Pe Youtube a fost postat un tutorial de reparare a unui injector Delphi pentru Dacia Logan 1.5dci. Automobilul avea 70.000 de kilometri efectuati si pornea uneori la a 10-a cheie. Dupa o operatiune simpla de 10 minute motorul functioneaza perfect.
Utilizatorul Youtube „MesterulDACIA” explica in descrierea clipului:

Secretul pe care multi il tin ascuns pentru ca fac bani grei de pe cei care platesc 600 – 700 de lei pentru reparatia unui injector consta in 5 minute de munca„.
Fiind un aspect destul de important in intretinerea unui motor turbo-diesel, asa cum este si cel montat pe Logan, voi reveni cu un update al acestui post.

Clipul postat mai jos prezinta un tutorial de reparare a injectoarelor pentru Logan 1.5dci.

Update: Pentru a veni în sprijinul celor care caută soluții la o problemă costisitoare din punct de vedere financiar, adăugăm un clip video despre verificarea și înlocuirea injectoarelor diesel. Veți vedea pas cu pas cum se verifică alimentarea cu motorină a injectorului de la pompa de înaltă presiune, cum se măsoară cantitatea de motorină pe retur, cum trebuie să verificați dacă pompa produce pilitură și de ce e important să curațați rezervorul și conductele de motorină și cum se înlocuiește un injector.

Cum se verifică și se înlocuiesc injectoarele

35 de comentarii la „Schimbare duza retur injector Delphi Dacia Logan 1.5 dci

  • 2 noiembrie 2009 la 11:49
    Permalink

    Mutumit de tutorial, e super, dar din mesajul de la inceput, dupa ce ai inlocuit valvele masina a mers 3 zile dupa care a reaparut simtomul? Ms

  • 2 noiembrie 2009 la 12:51
    Permalink

    Am gasit pe net un kit pentru repararea injectoarelor Delphi, are codul 9308-621c, nu prea stiu cu ce se mananca inca, dar ma mai informez. Schimbarea valvelor poate fi o solutie dar trebuie indepartata si cauza care a dus la defectare injectoarelor cum ar fi pompa de inalta presiune care produce pilitura, motorina murdara, rezervor, filtru de motorina neschimbat etc. Toata instalatia trebuie curatata pentru a se evita alte necazuri pe viitor.
    Nu vreau sa ajung cu ea in sevice mai ales cand stiu ce tarife pratica astia. Pana la urma motorul asta nu e rocket science, trebuie sa-l dovedim pana la urma.

  • 2 decembrie 2009 la 18:00
    Permalink

    🙂 buna treaba felicitari !!!

  • 30 martie 2010 la 17:51
    Permalink

    Intrebare…….. Dupa ce se schimba duzele astea nu trebuie resoftat injectorul???? si recalibrat???? eu zic ca da 😉 mai bine lasa-ti treaba asta pe seama specialistilor…. Parerea mea proprie si personala! nice day!

  • 30 martie 2010 la 19:17
    Permalink

    Ideal e sa lasi specialistii sa se ocupe dar ce faci cand specialistii iti ia o gramada de bani si masina tot nu merge cum trebuie?!

  • 3 aprilie 2010 la 14:34
    Permalink

    Salutare fratilor !
    mai oameni buni lasati-i pe cei de la service < incercati sa va reparati singuri tot ce tine de masina si numai vb degeaba cu specialistii vopstri ca din cauza voastra dati o gramada mare de bani ,pana si eu m-am pacalit care ma bag in orice , am dat in primavara lui 2008 23 mil lei si vroiau sa-mi schimbe si pompa ,norocul meu ca am tester si am masurat presiunea si era buna si le-am zis sa lase pompa in pacve ca nu are nimic si asa am scapat ca ma faceau de vreo 40 mil asa ca invatati si voi ,daca nu aveti capacitatea lasati-i pe altii dar sa nu va mai aud de specialisti ca nu gasesti ,poa nu stiti ca unul a dat 600 mil pe un tv cu gps si altele la un mercedez ( mare limuzina ) si dupa ce i-au luat banii au zis ca nu se potriveste cu linia de comunicare , de parca i-ar fi luat 50 mii lei vechi, asa ca taceti ! Oamenii vor sa ne ajute si bravo lor< si voi in loc sa le multumiti le ziceti ca mai bn mergeti la specialisti. Tara lui pacala ! asta suntem . Invatati si lucrati nu mai mergeti la „specialisti ” din astia .

  • 25 aprilie 2010 la 18:17
    Permalink

    buna treaba, insa trebuia sa lucrati ff. curati pe maini cand schimbati valvele. Valvele trebuiesc sa fie originale DELPHI made in Franta, nu ungaria,nu china, iar dupa schimbare se inlocuieste si filtrul de motorina, tot original de renault (sau DELPHI in calul FORD-urilor)

  • 26 aprilie 2010 la 23:35
    Permalink

    NU se face chiar asa in fata blocului, hai sa zicem ca reusesti sa le pui in injector, dar ai toate sansele sa ti se blocheze cand pornesti motorul, atunci trebuie date din nou jos, desfacute, spalate plus alte operatiuni. Este recomandat ca la injectoare sa puneti numai supape de retur originale Delphi. Mie asa mi’a pus la golanul meu, scria made in france pe cutie. Daca vreti sa va dau pe mana uni meserias sunati la 0744171621,nicu paraschiv se ocupa cu reparatul injectoarelor de 30 de ani. Sunteti pe maini bune, asta va asigur pentru ca si eu mi’am facut loganul si merge brici, preturi foarte mici in comparatie cu alte service’uri, gen rune sau cei din pantelimon.Se pune si laptopul pe ea, se sterg erori mai multe chestii..ce mai de treaba omul. Recomand cu incredere.

  • 30 aprilie 2010 la 23:07
    Permalink

    Din ce Oras este Domnul Nicu?

  • 13 mai 2010 la 10:27
    Permalink

    mesterudacia a aut tupeu indemanare si a vrut sa economiseasca cea ce vrea toata lumea daca esti indemanatic sti sa tii o cheie in mana si cam stii ce „se mananca sub capota ” reusesti siigur dar inainte informeaza-te detin logan 2007 110000 de km acuma abia incep sa am probleme nu am facut taxi am umblat ff mult cu ea si maine iau duze retur filtru curat rezervorul si daca va intereseaza va anunt cu ce am rezolvat,era un msj postat mai sus.injectoarele si codurile le bagi in ECU cu 50 de lei cu stima !

  • 13 mai 2010 la 10:29
    Permalink

    sincer eu am o parere rea despre cei de la service dacia cluj am fost la schimb ulei filtre nu mi-ai strans filtru de motorina nu imi pornea masina au baga ulei romanesc fara ca eu sa stiu faceau pe smecheri ca nu ai voie sa intrii..sa nu vezi ce e pe acolo …. eu am lucrat in italia la un service de scootere si motociclete…. si stiu ce se face pe acolo cand nu este clientu….. atuncia ce sa zic de romania

  • 13 mai 2010 la 10:32
    Permalink

    cine nu poate si nu e capabil.sa lase pe zisi „SPECIALISTI”

  • 29 iunie 2010 la 13:31
    Permalink

    Pentru @ Stefos ,domnu nicu este din bucuresti. Are service’ul situat in incinta statiei de taxiuri Grant Taxi, zona regie, sector 6.

  • 29 iulie 2010 la 22:05
    Permalink

    Bravo voua,felicitari…asa ne convingem si noi cei nestiutori. eu trebuie sa platesc 2400 lei ptr ce ati facut voi in 10-20 min. daca ma informam…filozof eram si il sunam pe dl Nicu.. acum fac haz de necaz,prostia,neglijenta si ,,specialisti,, se platesc scump,de fiecare data…multumesc lui Silviu!

  • 30 iulie 2010 la 14:30
    Permalink

    Valvele trebuiau sa fie DELPHI made in France (chiar daca sunt mai scumpe), trebuia sa fiti fff. curati pe maini, iar dupa inlocurie se schimba filtrul de motorina, neaparat original Renault (sau DELPHI in cazul Ford-urilor). Codurile injectoarelor nu trebuiesc bagate daca nu se schimba ordinea montarii.

  • 8 august 2010 la 19:39
    Permalink

    Intr’adevar ,pentru a nu avea probleme cu injectoarele, suapepe de retur trebuies csa fie neaparat originale delphi, fara chinezarii,spaniole sau turcisma. Daca bagati piesa originala pe masina merge 100%,si acuma merga golanul meu impecabil, ca la prima tinerete. Deci apelati cu incredere la domnul Nicu, recomand.

  • 22 noiembrie 2010 la 21:48
    Permalink

    eu sunt din jud alba si am probleme k 2 injectoare cum sa fac sa trimit injectoarele la domnu nicu dac e asa de incredre…

  • 22 noiembrie 2010 la 21:49
    Permalink

    stie cineva unde se gasesc diuze originale si cat costa?

  • 23 noiembrie 2010 la 12:42
    Permalink

    Piesa schimbata este Delphi control valve of 9308621C. Mare atentie la praf si mizerie cand o montati, nu trebuie sa existe nicio impuritate acolo. Cumparati supape Made in France si nu chinezarii, cele originale sunt intr-o punga albastra si cutie de carton.

  • 5 decembrie 2010 la 14:22
    Permalink

    Va salut. Am de vanzare duze de injector la preturi foarte bune. Il contrazic pe Marius referitor la prezentarea produsului. Intradevar cele importate legal sunt ambalate intr-o punga cu fermoar albastra si intr-o cutie alb cu negru cu inscriptie Delphi, insa…. insa… eu am de vanzare fara cutie la un pret mult mai bun si tot originale DELPHI sunt. Contactati-ma si vorbim …0724700419

  • 8 decembrie 2010 la 14:22
    Permalink

    Vand kit reparatie Injectoare Logan Clio 1.5DCI, kituri de reparatie pentru injectoare Dacia Logan, Clio, Megan, Kangoo 1.5DCI, Ford 1.8 TDCI – 2.0TDCI. Livrare Oriunde in ROMANIA prin curierat rapid , plata ramburs
    Pret 180 RonTel: 0740122163
    0766719895
    Valvele sunt originale DELPHI made in Franta!!!

  • 31 decembrie 2010 la 12:08
    Permalink

    Vand kit reparatie Injectoare Logan Clio 1.5DCI, kituri de reparatie pentru injectoare Dacia Logan, Clio, Megan, Kangoo 1.5DCI, Ford 1.8 TDCI – 2.0TDCI, Hyundai Terracan Mercedes… si toate celelalte masini care folosesc injectoare Delphy. Livrare Oriunde plata ramburs, Ofer montaj si garantie pentru cele montate de mine
    Pret 150 RonTel: 0765476460
    Valvele sunt originale DELPHI

  • 17 ianuarie 2011 la 20:31
    Permalink

    Vand kit reparatie Injectoare Logan Clio 1.5DCI, kituri de reparatie pentru injectoare Dacia Logan, Clio, Megan, Kangoo 1.5DCI, Ford 1.8 TDCI – 2.0TDCI, Livrare Oriunde plata ramburs, Ofer montaj si garantie pentru cele montate de mine
    Pret 140 RonTel: 0724896110
    Valvele sunt originale DELPHI

  • 23 februarie 2011 la 9:01
    Permalink

    Va rog, unde gasesc valve originale delphi?

  • 17 aprilie 2011 la 5:25
    Permalink

    mniata domnilor, vad ca parerile sunt impartite, dar eu vb din proprie experienta, am schimbat acu vreo 20.000 de km la 2 injectoare duzele si acum trebuiesc inlocuite si celelalte 2, si „specialistul” am fost eu si tot eu voi fi si la astea 2, si nu am pus duze originale , dar nu am vazut nici o diferenta

  • 19 aprilie 2011 la 7:33
    Permalink

    Mai dragi specialisti care este voi si dati sfaturi de mers in service, poate poate mai frigeti si voi un fraer-2….. abtineti-va va rog!
    Posesor de clio simbol, 137000 km, schimbat in regie proprie 4 duze la 4 injectoare (ca nu am v6 sau 8) :), demontat, si curatat:
    -rezervor
    -conducte
    -rampa de presiune
    -para de amorsare etc
    asta tot in regie proprie,schimbt ulei+filtre, bieleta anticuplu, bucsi bara stabilizatoare, si rulmenti pe spate in cca4 ore!
    in momentul asta masina are 148k km si porneste la prima cheie, merge foarte bine!
    PS: tine numai si numai de vosi daca va riscati sau nu sa va faceti masinile singurei!
    @Iulian din alba….. rolf/ lol! naiv esti ! esti in stare sa demontezi masina si sa trimiti injectoarele prin curierat doar ca respectivu’ si-a facut reclama????? atunci trimite-mi mie masina, va trebui sa mi-o lasi 1 saptamana da va trebui sa o trimiti cu un contract de vanzare cumparare semnat de tine, si duzele le voi schimba gratuit! :))))(wow!)

  • 23 aprilie 2011 la 3:43
    Permalink

    Nu vreau sa fiu rau ..dar ce face el acum se face intr-o camera curata unde nu este zare de praf.. injectoarele cand ies din fabrica asa sunt asamblate..

  • 26 mai 2011 la 8:16
    Permalink

    am fost si eu la dl. Nicu Paraschiv si totul a fost ok. Desi aveam constatare de la service renault pantelimon ca trebuie schimbate 2 injectoare (minim) si o hartie scoasa la imprimanta in acest sens – pentru senzatia de credibilitate – s-a dovedit ca nu aveam nimic!
    Dl Nicu mi-a schimbat filtrul de motorina (eu nu stiam daca a fost schimbat pana acum), a curata niste contacte, sters erorile si curatat „ceva” pe la motor – pret total 300 RON. La service mi-au cerut 5000 RON.
    Nu este o solutie deci sa-ti schimbi singur injectoare, duze, etc. pentru ca poate nu e nevoie!!!

  • 27 octombrie 2011 la 19:06
    Permalink

    toate supapele de retur indiferent ce scrie pe ambalaj ( aceste ambalaje care costa in rpc 50 centi)sant produse in china .mai nou nu va mai da voie sa sa scrie nimic pe piese si pe ambalaj
    se recomanda supapele arginti nu cele negre

  • 26 februarie 2012 la 18:48
    Permalink

    Pentru toti cei interesati de serviciile domnului Nicu paraschiv,cel care mi-a facut goalnul acum ceva timp..aveti pe site;ul dansului toate detaliile inclusiv adresa plus numarul de telefon. Mi’am facut masina in august 2010 si pe gerurile astea care au fost mi-a lauto la sfert.Un om care isi iubeste meseria, recomand.Am uitat uitati si siteul http://www.service-injectoare.com

  • 9 martie 2012 la 9:29
    Permalink

    @silviu – Domnul Silviu ati putea sa ne dati o idee de pret pentru o reparatie a injectoarelor la un Logan 1.5dci. Cat ma costa daca vin cu masina si dumneavostra sa-i faceti toate injectoarele?

  • 27 martie 2012 la 17:49
    Permalink

    ma nu mesc oanea radu si ma intereseaza daca poti sa imi trimiti un chit de logan 1.5
    tel 0768471893
    mei oancea.radu 01

  • 26 aprilie 2012 la 20:45
    Permalink

    OK, din cate am inteles de la domnu nicu, am gasit le logan forum pretul unui injector reconditionat ci piese originale este 450 ron. si cica diagnoza este free daca reparati minim un injector. Mie omu mi sa parut foarte de treaba si se vede ca se pricepe la ce face. Masinuta mea inca merge bine si porneste la sfert. Toata stima pentru domnu Nicu . va recomand, mergeti cu toata increderea, nu are rost sa schimbati singuri supapele, riscati foarte mult. M’am documentat si eu inainte de a merge la serviceul dumnealui si cam asa a fost. Asadar RECOMAND .Sunatil daca aveti probleme de genu la 0744171621.

  • 1 august 2018 la 9:58
    Permalink

    Salutari,de pe alte meleaguri,de 20 de ani ma ocup de reparat pompe de injectie si injectoare dizel,din ce citesc mai sus,vad ca se mai practica si pe la noi in tara reparatul pe genunchi,care uneori da rezultate,alte ori nu.Daca vi se pare scump reparatia unui injector,in cazul de fata delphi,sa va intrebati ce se intimpla in cazul in care il faceti acasa pe genunchi si va topeste un piston din cauza ca pica.
    In plus, o reparatie pt astfel de injector implica si un nou cod care nu se poate obtine decit de la cineva care lucreaza cu aparatura originala.De fiecare data cind se slabeste injectorul,indiferent ca se schimba ceva in el sau nu,trebuie obtinut alt cod,daca nu, este posibil ca centralita masinii,sau calculator cum o numiti voi,sa nu poata sa reguleze corfect,nestiind cum injecteaza injectorul.
    Imaginativa un cauciuc nou pus pe masina,daca nu echilibrati roate va toca cauciucul pe una din parti,si chiar si dupa o pana,daca nu se echilibreaza din nou,va pati la fel.
    In concluzie se pot repara injectoare acasa pe genunchi,dar este foarte riscant,puteti rupe motorul.In cazul meseriasilor care cer multi bani si nu dau garantii,exista o solutie…schimbati meseriasul,si platiti pretul unei reparatii facute in conditii optime,de persoane calificate.