Vespa S 50 4T 4V 0 cu motor in patru timpi

Noul motor Vespa 50 cmc in 4 timpi cu 4 supape redescopera o cilindree legendara care a jucat un rol major in istoria Vespa. Datorita folosirii distributiei cu 4 supape, aceasta mica „fabrica de putere” nu are de ce sa se teama de competitorii sai in doi timpi (la 4.36 CP este cel mai puternic motor de 50 cmc in 4 timpi de pe piata) pastrand consumul si emisiile unui motor 4T.
Acesta este o mica bijuterie tehnologica: utilizarea unei distributii cu 4 supape a condus la o crestere a puterii cu 23 % fata de motorul cu 2 supape (4,36 CP fata de 3,53 CP).
Puterea ajungand la acelasi nivel ca la cele mai performante motoare in 2 timpi. Noul sistem de distributie imbunatatit ofera putere mai mare prin cresterea vitezei motorului, reducand consumul si emisiile poluante prin optimizarea raportului de compresie. Noul motor are un consum (Ciclu ECE 47) identic cu al performatelor motoare 4T cu 2 supape si semnificativ mai bun decat al versiunilor 2T (cu 36% mai scazut).
Acest nou motor a fost proiectat, dezvoltat si produs la sediul Piaggio de la Pontedera, unul dintre cele mai importante centre la nivel mondial de cercetare in domeniul motoarelor.
Ca intotdeauna in lunga istorie a scuterelor Vespa, caroseria metalica functioneaza si pe post de cadru. Suspensia fata beneficiaza de un amortizor hidraulic cu dublu efect cu un brat lateral in stil aeronautic. Pe spate, Vespa S este echipata cu o suspensie bazata pe un amortizor hidraulic cu dublu efect. Ambele pneuri sunt tubeless, 110/70 pe fata si 120/70 pe o janta de 10″ in spate. Sistemul de franare este combinatia clasica de disc si tambur.
Modelul va fi disponibil in Romania la inceputul anului 2009 la pretul de 2.750 EUR cu TVA inclus.

Vespa
Vespa

Lasă un răspuns