Salariatii Uzinei Vehicule Dacia au participat de curand la un concurs inedit. Pentru a demonstra ca au incredere in produsele fabricate la uzina Dacia, ei au fost incurajati sa propuna sloganuri originale pe tema calitatii. Intitulat „Convinge-ma de calitatea masinii pe care o fabrici”, concursul a adunat 800 de propuneri din partea angajatilor, majoritatea provenind din departamentul Caroserie.
Cele mai bune 5 sloganuri au fost selectate de Comitetul de Directie al Uzinei Vehicule, care a acordat premiile I, II, III si doua mentiuni. Diplomele au fost acordate de catre Charles Morillo, directorul Uzinei Vehicule Dacia.
Marius Ionut Georgescu, operator in departamentul Caroserie, a fost castigatorul premiului I, cu sloganul „Dacia, calitatea are un nume”. Acesta va fi afisat timp de un an pe toate suporturile de comunicare interna ale Uzinei Vehicule. „Construita pentru a dura” este sloganul care a obtinut locul al II-lea. Acesta a fost propus de un salariat al departamentului Calitate, Ilie Dobre. Nicolae Zamfira, operator in departamentul Presaj, a obtinut locul III, cu sloganul „Dacia, amprenta calitatii.”
Cele doua mentiuni au fost acordate Iulianei Mocanu, care a propus sloganul „Calitatea inseamna viitor” si lui Marius Constantin, cu sloganul „Alege Dacia, calitatea ne recomanda”.