Putere și sportivitate fără poluare – BMW 330e

BMW 330e Sedan

Cea mai nouă generaţie a tehnologiei BMW eDrive este combinată cu un motor pe benzină, cu patru cilindri, pentru a îmbunătăţi calităţile sportive ale noului BMW 330e.

Sistemul creştere puterea sistemului plug-in hybrid la un maxim de 215 kW/292 CP. În plus, autonomia sa electrică teoretică este mai mare cu peste 50% faţă de a predecesorului de aproximativ 66 de kilometri. În realitate aceste cifre s-ar putea să fie mai mici.

Vezi ofertele pentru asigurările RCA!

Sistemul plug-in hybrid reuneşte calităţile unui motor pe benzină, de 2,0 litri şi cu patru cilindri, cu tehnologie BMW TwinPower Turbo şi putere de 135 kW/184 Cp cu talentele unui motor electric, care generează o vârf de putere de 83 kW/113 CP. Împreună, cele două surse de propulsie produc u cuplu maxim al sistemului de 420 Nm.

Noul BMW 330e Sedan sprintează de la 0 la 100 km/h în 5,9 secunde spre o viteză maximă de 230 km/h.

În modul de condus HYBRID, noul BMW 330e Sedan poate atinge viteze de până la 110 km/h cu propulsie exclusiv electrică – o creştere de 30 km/h faţă de predecesor. Iar modul ELECTRIC deschide uşa pentru condus fără emisii locale până la 140 km/h – anterior până la 120 km/h.

Având o capacitate energetică brută de 12kWh, bateria litiu-ion de înaltă tensiune a noului BMW 330e Sedan permite o creştere a autonomiei electrice de peste 50% faţă de modelul anterior – la 59-66 kilometri.
Energia stocată în bateria de înaltă tensiune este utilizată pentru alimentarea încălzirii auxiliare.

La temperaturi exterioare scăzute, interiorul poate fi încălzit simplu şi uşor înainte de a urca la bord, chiar şi atunci când încărcarea bateriei este redusă. Această funcţie de precondiţionare a interiorului permite şi răcirea interiorului când temperaturile ambientale sunt mai mari.

Cu această mașină, BMW ne arată că luxul și puterea nu trebuie să însemne în mod obligatoriu și poluare. Dacă motoarele diesel, chiar și cele Euro 6, rămân în continuare poluante în ciuda îmbunătățirilor primite și nu mai au un viitor, motoarele pe benzină asistate electric au un viitor în față în ceea ce privește eficiența, puterea și emisiile.

Volkswagen, Renault, Mercedes și BMW fac eforturi pentru a se conforma prevederilor impuse de Uniunea Europeană privind emisiile poluante, iar sistemele hibrid sunt cele care pot reduce emisiile medii ale flotelor vândute. Chiar și Dacia ia în calcul să lanseze un model Duster hibrid sau electric, constructorul român având o creștere importantă a vânzărilor în Europa.

Prezentare BMW Serie 3 330e PHEV