Home » Auto » PEUGEOT e-208 face un prim pas către electrificare

PEUGEOT e-208 face un prim pas către electrificare

Peugeot a prezentat la salonul auto de la Geneva modelul e-208, o versiune electrică a actualului automobil 208.

Peugeot e-208 nu este un model avansat care să poată concura cu Tesla, ci doar o încercare timidă de a introduce în portofoliu un model electric. De altfel, atunci când transformi o mașină gândită pentru motorul termic într-una electrică obții ceva mai mult decât ar obține un mecanic amator ce montează un motor electric pe un Oltcit salvat de la casare.
Peugeot e-208 este echipat cu un motor electric de 100 KW (136 CP) cu un cuplu maxim de 260 Nm.


Noul Peugeot e-208 propune trei moduri de condus:

  • Eco: pentru optimizarea autonomiei
  • Normal: confort optim pentru utilizarea de zi cu zi
  • Sport: au prioritate performanța, puterea și cuplul maxim.

Automobilul este o combinație între elemente vechi și unele moderne. Confortul termic este asigurat de un element de 5 kW sau cu pompă de căldură. Există chiar și scaune încălzite alimentate din baterie.
Interiorul și volumul portbagajului sunt identice celor de pe versiunile cu motor termic. Bateriile, ocupând un volum de 220L, sunt distribuite sub podeaua noului Peugeot e-208 .

Noul PEUGEOT e-208 este echipat cu baterie de 50 kWh, ce permite o autonomie de până la 340 km (WLTP). Această baterie are o garanție de 8 ani sau 160 000 km pentru 70% din capacitatea sa de încărcare.
Modurile de încărcare sunt flexibile și adaptate utilizării de zi cu zi.

 

Sunt posibile trei moduri de încărcare:

  • la o priză clasică în 16 ore
  • de la un Wall Box, ce asigură o încărcare completă în 5h15 în varianta trifazică (11 kW) sau în 8 ore în varianta monofazică (7.4 kW),
  • de la o stație de încărcare publică: încărcare în 30 de minute în proporție de 80%.

Până vom vedea un automobil electric Peugeot proiectat de la zero, cu caroserie de aluminiu, magneziu și fibră de carbon, cu sistem de recuperare a energie și baterii avansate va mai trece ceva timp. Până atunci va trebui să ne mulțumim cu aceste modele de tranziție.

Postat de in data de 27 februarie 2019. In categoria Auto. Puteti urmari acest articol prin RSS 2.0. Both comments and pings are currently closed.

You must be logged in to post a comment Login

center>