Cea mai vanduta masina din Japonia in anul 2009 este Toyota Prius. Noua generatie Prius se remarca prin capacitatea de a rula ca un automobil pur electric pe distante scurte. Acumulatorii mai mari si sistemul de recuperare a energiei in momentul franarii, contribuie la o eficienta ridicata. Cu toate aceste Prius nu emite mai putin dioxid de carbon decat un VW Polo turbodiesel si nici nu consuma mai putin decat un Logan 1.5dCi. Nimeni nu a realizat un studiu de impact privind reciclarea acumulatorilor uzati ce trebuiesc teoretic inlocuiti la fiecare 5 ani. De asemenea, cei de la Toyota ocolesc sa declare presei pretul acestor acumulatori.
Compania Toyota a reusit sa comercializeze 208.876 de unitati numai in Japonia. Principalul competitor al sau, Honda Insight, se poate lauda cu 93.283 unitati. In Romania automobilele hibrid au inceput sa faca parte din cotidian. Pe strazi pot fi vazute, in numar extrem de mic ce-i drept, modele Prius, Insight, Lexus si chiar automobile electrice.