În trecut, un automobil în trei pistoane era o rușine, o mizerie fără sens a unei lumi înapoiate tehnologic. Astăzi, BMW, VW, Renault și mai nou Peugeot oferă SUV-uri în trei pistoane cu cilindree de motocicletă.
Automobilele sunt un compromis făcut pentru a respecta normele dure, impuse de Uniunea Europeană și nu pot satisface cerințele unui șofer care își dorește un motor decent.
Motoarele respectă ultimele standarde Euro 6.2 și Euro 6.3, dispun de sistemul Stop & Start, precum și de filtru de particule.
Propulsoarele PureTech pe benzină, de 1,2 litri, în 3 cilindri pot fi comandate pe piața din România în variante de 100 CP (S&S si cutie de viteze în 6 trepte), 130 CP (S&S și cutie de viteze în 6 trepte sau cutie de viteze automată în 8 trepte EAT8) și 155 CP (S&S și cutie de viteze automată în 8 trepte EAT8 – doar pe versiunile GT).
Motorizările BlueHDI diesel de 1.5 litri cu 4 cilindri sunt disponibile în variantă de 100 CP (S&S cutie de viteze în 6 trepte) sau 130 CP (S&S și cutie de viteze automată în 8 trepte EAT8).
You must be logged in to post a comment Login