Noul Peugeot 308 oferă 2 motorizări plug-in hybrid:
- HYBRID 225 e-EAT8 / 2 roți motrice / asocierea între un motor PureTech pe benzină de 180 CP (132 kW) și un motor electric de 81 kW cuplat la cutia de viteze e-EAT8 / emisii de C0₂ de la 26 g per km și autonomie 100% electrică de până la 59 km (conform procedurii WLTP, în curs de omologare),
- HYBRID 180 e-EAT8 / 2 roți motrice / asocierea între un motor PureTech pe benzină de 150CP (110kW) și un motor electric de 81 kW cuplat la cutia de viteze e-EAT8 / emisii de C0₂ de la 25 g per km și autonomie 100% electrică de până la 60 km (conform procedurii WLTP, în curs de omologa
Bateria litiu-ion are o capacitate de 12.4 kWh și o putere de 102kW și sunt disponibile două tipuri de încărcătoare de bord, care răspund tuturor tipurilor de utilizări și tuturor soluțiilor de încărcare ale clienților, un încărcător monofazat de 3.7 kW (dotare standard) și un încărcător monofazat opțional de 7.4 kW.
Timpii de încărcare estimați sunt următorii:
- de la un Wall Box (32) de 7.4 kW: încărcare completă în 1h55 cu încărcătorul de bord monofazat de 7.4 kW,
- de la o priză de mare putere (16A): încărcare completă în 3h50 cu încărcătorul de bord monofazat de 3.7kW,
- de la o priză standard (8A): încărcare completă în 7h05 cu încărcătorul de bord monofazat de 3.7kW.
Noul PEUGEOT 308 este disponibil cu următoarele motorizări termice cu emisii de CO2 începând de la 117 g/km, ce respectă standardul Euro 6 și sunt în curs de omologare conform procedurii WLTP (Worldwide harmonized Light vehicules Test Procedures).
Noul PEUGEOT 308 va fi comercializat în România de la sfârșitul anului 2021. Modelul este fabricat în Franța, la uzina din Mulhouse.