Delphi Automotive a inaugurat astăzi, 6 noiembrie, o fabrică de pompe și injectoare pentru motoarele diesel. Fabrica din Miroslava, județul Iași, va livra componente către clienții globali ai companiei. Cel mai recent produs din gama fabricii este Combined Valve Adaptor [CVA] – componentă a injectorului.
La momentul actual, Delphi a investit peste 155 de milioane de euro în proiecte de producţie in cadrul fabricii şi a angajat peste 2000 de angajaţi din Iaşi şi Miroslava. Această nouă fabrică de 36 500 mp a fost construită după o investiţie iniţială într-o unitate de tip “brownfield” în clădirea Tehnoton în 2008. În 2009, Delphi a început extinderea capacitatii în Miroslava, zone de productie care au devenit operaţionale în luna Septembrie a aceluiaşi an.
“Continuăm să asigurăm programe extinse de training pentru a dezvolta candidaţi locali calificaţi pentru a lucra cu tehnologii de înaltă clasă ce necesită operaţii de prelucrări mecanice de nivelul micronilor, adică de 150 de ori mai mici decât grosimea unui fir de păr. Această expertiză asigură suport pentru ca soluţiile de fabricare a sistemelor de injecţie combustibil să fie produse şi apoi dezvoltate, astfel încât cerinţele producătorilor de maşini să se alinieze reglementărilor din ce în ce mai stringente ale pieţei” a spus John Hutson, director al fabricii Delphi Diesel Systems România.
Sistemul Common Rail funcţionează la o presiune de până la 2000 de bari, solicitând operaţii de prelucrări mecanice de înaltă precizie, care sunt controlate la nivelul unor toleranţe de ordinul câtorva microni. Această tehnologie de ultra-înaltă precizie necesită operaţii de asamblare în medii controlate asemănătoare domeniului medical ca şi nivel al curăţeniei. Operaţiile de asamblare trebuie să fie realizate în „camere curate” strict controlate şi efectuate de către angajaţi bine instruiţi.
Delphi operează pe piaţa din România din anul 1997 – cu peste 12.000 de angajaţi în patru fabrici. Fabricile Delphi din Sânnicolau Mare, Ineu şi Moldova Nouă produc sisteme de distribuţie electrică/electronică, în timp ce fabrica Miroslava/Iaşi produce componente pentru sistemele de motoare diesel.
In sfirsit un lucru bun, chiar era necesar o fabrica pt.aceste componente la sistemul de injectie Diesel, mai ales ca Dacia este masina autohtona si in numar f. mare in Romania. Singuru lucru pe care nu il inteleg este faptul ca acestea nu se gasesc pe piata iar noi suntem obligati sa le cumparam de la tot felul de samsari de pe internet fara nici o factura sau garantie. Va rog sa-mi trimiteti pe aceasta adresa, de unde as putea achizitiona produsele fabricii dv.tinind cont ca ma aflu in Loc. Constanta
Buna ziua!
In sfarsit, prin intermediul dumneavoastra, am intrat in randul celor puternici in domeniul fabricarii de subansamble pentru motoarele diesel auto. Va doresc succes si sa fiti cei mai tari in acest domeniu de activitate. Cand o sa deschideti un centru de desfacere a produselor…ne-am saturat de bisnitari.
Din curiozitate am taiat un filtru de motorina de la loganul meu fab. 2006 , 75000 km.,
te ingrozesti cand te uiti cu lupa printre lamelele filtrului.
se vasd aschii exfoliate din rotorul pompei ,si pompa de transfer ,
si te intrebi de ce are romanul atatea probleme cu loganul dizel.
pompele DELPHI sunt FFFFFFFFFFFFF. PROASTE, nu stiu de ce loganul nu este echipat cu pompe BOSCH, care sunt net superioare decat delphi.
CEL PUTIN FACE TI PUBLICE DE UNDE PUTEM CUMPARA CHIT DE REPARATII (IN AFARA DE SAMSARI), SA FIE ORIGINALE ,CU GARANTIE SI LA UN PRET CONVENABIL PTR. BUZUNARUL ROMANULUI