Epopeea Dacia merge mai departe cu cifre la care nimeni nu isi permitea sa viseze in urma cu 6 ani. In primele 8 luni ale anului 2010 (comparativ cu aceeasi perioada a anului 2009) pe segmentul autoturismelor :
– Dacia a atins un volum global de 221 092 unitati vandute, in crestere cu 12,1% si o cota de piata de 0,6%.
– In Franta, Dacia se situeaza pe locul sase, cu o cota de piata de 5,1% si un volum in crestere cu 118,4% (pe piata autoturismelor).
– Pe piata din Romania, Dacia a crescut cu 2,5 puncte procentuale, atingand 33,6%.
Pe segmentul vehiculelor utilitare, Dacia a vandut 15 389 unitati la nivel global, in crestere cu 43,9%.
2.Dupa berlina tricorp Logan, berlina compacta Sandero, break-ul Logan MCV, vehiculele utilitare Logan Van si Logan Pick-up, Dacia si-a extins gama cu modelul 4×4 Duster.
– Lansata in aprilie 2010, Dacia Duster se bucura de un imens succes pe toate pietele pe care se comercializeaza. Pana la finele lui august 2010 s-au inregistrat, la nivel mondial, peste 64 000 de comenzi pentru Duster.
3.Propunandu-si sa ofere vehicule de calitate accesibile tuturor, Dacia a devenit un adevarat fenomen social, motorul din spatele unei tendinte noi printre cumparatorii de automobile: „Atitudinea Dacia”.
4.In Franta, a doua editie a Marelui Picnic Dacia care s-a desfasurat 19 septembrie 2010 a fost un succes, reunind fanii marcii intr-o atmosfera prietenoasa, familiala si ludica.
5.Pentru al doilea an consecutiv, Dacia va lua parte la competitia desfasurata pe pistele de gheata ale Trofeului Andros. Alain Prost, care a ales Dacia pentru simplitatea, eficacitatea si robustetea pe care le pune in valoare, se va afla din nou la volanul vehiculului de competitie Dacia Duster.