Șoferii din București care au visat că vor obține venituri independente, lucrând câteva ore pe zi, numai atunci când au chef, se confruntă acum cu realitățile economiei de piață.
Ocolind legea taximetriei, șoferii ar fi trebuit să obțină venituri considerabile, însă profitul îl ia compania, șoferul rămânând cu o rablă, tocmai bună de dus la REMAT.
Mulți români au primit cu simpatie firma UBER. În primul rând pentru că românii tolerează tot ce e ilegal. Cei din corul naivilor deja visau că vor fi plimbați cu mașini scumpe, iar șoferul le va deschide ușa pentru 8 lei cursa. În rest, suntem obișnuiți să dăm șpagă, se ne strecurăm pe lângă lege sau acceptăm compromisurile.
UBER, compania care percepe un comision de 20% pe călătoriile în regim de taxi, este pusă la zid șoferii ce comentează liber pe siteul.uber-romania-cauta-sclavi.blogspot.ro/2015/04/uber-romania.html
UBER știe de problemele pe care le are cu legea, de altfel compania funcționează foarte bine în țările foarte corupte. În România, UBER a angajat-o pe fiica sefului ANAF, în postul de director pentru Romania. Până la această dată, nu avem informații de niciun control ANAF în ceea ce privește activitatea companiei.
Recent, UBER a început să-i oblige pe șoferi să-și plătească impozitele prin PFA sau SRL, despre impozitele plătite statului român pentru veniturile obținute în România nu se discută.
Atunci când o anumită parte din presă nu poate să susțină cu virulență activitatea economică derulată de această companie, încep să apară comentarile libere și necenzurate ale oamenilor implicați. Să le citim!
mi-au paradit masina pe gropile din Bucuresti. 4000 km intr-o luna si m-a dezactivat Dan pentru ca am indraznit sa spun pe whatsup ca nu e corect cum procedeaza Uber.
niste jegosi !!!!!!!
da. au spus ca nu vor mai exista bonusuri dar nu ca vom face munca voluntara. sunt mort de oboseala si nervi de la stat in trafic si de la unii clienti nesimtiti care iti dau si 4 stele pentru ca nu ai ajuns de la Romana la Aviatorilor in 5 min….ziua(pe la ora 16.00).
imi vine sa injur Uber cat pot de mult. am stat ca prostul sa le promovez numele inca de la inceput si acum au redus bonusul.
mi-a picat o planetara. nu pot sa imi deduc nimic din impozit chiar daca sunt PFA….
putini soferi azi. nu mai iese lumea pentru banii astia. am fost ieri la service pt revizie. 755 lei.
m-am dus ieri 6.5 km la o comanda. ( in ritmul asta fac revizia la 3-4 luni
u mai ies.
imi bag piciorul in UBer de jepcari ce sunt. tariful este de 1.39lei/km, asa zisele bonusuri au scazut si nu mai poti sa le faci oricum, iar azi mi s-a stricat volanta. am intrebat cat e si …surpriza. 2800 lei !!!!!
cand fac eu banii astia ca se justifice costurile? pai la taximetristi plateste firma reparatiile iar daca sunt PFA(UBER NU MA LASA SA FIU), oricum iti scoti banii pana iti pica o piesa.
Culmea tupeului, sa practici o meserie ilegal si sa te plangi de conditii…
Atunci când accepți să muncești la negru, pentru firme ce funcționează în ilegalitate, nu vei mai beneficia de toate avantajele omului modern: pensii, asigurări de sănătate, șomaj, protecția sindicatului în fața abuzurilor angajatorului, etc.