BMW va produce mai multe trenuri de rulare electrice

BMW 330e Sedan

BMW Group accelerează extinderea producţiei de componente pentru trenuri de rulare electrice la uzina din Dingolfing, Germania. Compania  se adaptează legislației europene și cerințelor pieței.

Uzina din Dingolfing este una dintre cele 31 de locaţii de producţie pe care BMW Group le are pe mapamond. În fiecare zi, aproximativ 1.500 de automobile BMW Seria 3, Seria 4, Seria 5, Seria 6, Seria 7 şi Seria 8 părăsesc linia de asamblare a uzinei auto 2.4. În 2018, uzina a produs aproape 330.000 de automobile. În prezent, uzina din Dingolfing are o forţă de muncă de aproximativ 18.000 de angajaţi şi 800 de stagiari.

Michael Nikolaides, director de producţie a motoarelor şi trenurilor de rulare electrice în cadrul BMW Group, declară: “Pornim o extindere masivă a Centrului de Competenţă pentru Producţia Trenurilor Rulare Electrice de la Dingolfing: de la 8.000 de metri pătraţi, cât acoperă în prezent, la 80.000 de metri pătraţi în viitor.

Acesta este locul unde producem componente de trenuri de rulare pentru modelele noastre integral sau parţial electrice. Până la finalul anului, vom mări numărul angajaţilor în această secţie de la 600 la peste 1.400”. Pe termen mediu, până la 2.000 de angajaţi vor lucra la motoare electrice, module de baterii şi baterii de înaltă tensiune la Dingolfing.

Lansarea noilor modele plug-in hybrid BMW 330e, BMW X5 xDrive45e şi BMW X3 xDrive30e, împreună cu modelul full electric MINI Cooper SE, duce numărul total de automobile electrificate în portofoliul BMW Group la 12. În 2020, acestora li se vor adăuga modele electrificate suplimentare precum BMW X1 plug-in hybrid şi modelul full electric BMW iX3, alături de o listă lungă de alte noi modele plug-in hybrid.

BMW îşi propune să extindă gama sa de automobile electrificate la 25 de modele în 2023 – peste jumătate dintre acestea fiind complet electrice. Un sfert din automobile BMW Group livrate în Europa sunt de aşteptat să fie electrificate în 2021; acest procent va atinge o treime în 2025 şi jumătate în 2030.

În consecinţă, compania are o cerere ridicată corespunzătoare pentru motoare electrice şi baterii. Uzina BMW din Dingolfing, Germania, joacă un rol important în furnizarea acestor componente de trenuri de rulare electrice către alte locaţii.