Companiile europene înțeleg potențialul de producție și de desfacere oferit de China. Oricum am privi, forța de muncă din China va fi mai ieftină, tot mai bine pregătită și categoric mult mai numeroasă. Deci nu e nicio mirare că firmele auto din Europa se mută în China. BMW-urile la calitate chinezească vor fi disponibile inclusiv în Europa. Și când spunem calitate chinezească nu ne referim la celebri teneși chinezești, ci la cicluri de producție aflate sub control de calitate european. China poate fabrica orice, de la cele mai banale lucruri la nave spațiale și avioane din generația a cincea. Fabricarea unui automobil poate demara mai rapid ca oriunde, printr-un simplu contract semnat.
În 2019, BBA îşi măreşte capacitatea de producţie a celor două facilităţi locale, Tiexi şi Dadong de la Shenyang (provincia Liaoning), la un maxim de 520.000 de automobile BMW. Mai mult, modelul electric BMW iX3 produs de BBA este planificat să fie exportat pe pieţele din afara Chinei.
Aproximativ 560.000 de automobile ale mărcii BMW au fost livrate clienţilor din China în 2017 – mai mult decât în următoarele două cele mai mari pieţe, SUA şi Germania, la un loc. Două treimi din toate automobilele BMW vândute în China au fost produse de BBA în cursul anului trecut. Producţia locală a noului BMW X3 a început în China în luna mai, aşa cum fusese planificat, iar lansarea în cea de-a doua jumătate a anului este de aşteptat să accelereze suplimentar creşterea pe cea mai mare piaţă auto din lume. BMW X3 este al şaselea modele BMW localizat pentru China (construit conform cerințelor pieței și legilor din China care se deosebesc de cele europene).
You must be logged in to post a comment Login