Cererea pentru automobilele electrice continuă să crească fiind impulsionată de subvenții și de măsurile politice. Tesla Motors nu face față cererii existente pentru Model 3, Renault produce tot mai multe automobile Zoe, pe care le putem vedea și în România, iar Nissan importă modelul Leaf și în țara noastră.
BMW a vândut în România modelul i3, acesta fiind achiziționat în principal de companii. Renault Zoe este un alt model de succes, taximetriști Uber având o flotă de 20 de exemplare.
La cinci ani de la lansarea iniţială, cererea clienţilor pentru modele BMW i continuă să crească într-un asemenea ritm încât producţia la uzina din Leipzig va fi mărită cu peste 50% în această toamnă, la 200 de maşini pe zi. În primele cinci luni ale anului, livrările de automobile BMW i, BMW iPerformance şi MINI Electric au crescut cu 41,0%, la un total de 46.849 de unităţi.
Tendinţa în creştere spre electrificare continuă la nivel global, numeroase pieţe semnificative raportând dezvoltări foarte puternice. De exemplu, automobilele electrificate au reprezentat aproape 7% din totalul modelelor BMW şi MINI comercializate în SUA în primele cinci luni ale anului (9.762 / +61,0%) şi peste 7% din vânzările BMW şi MINI din Marea Britanie (6.555 / +34,2%). În unele pieţe, automobilele electrificate au reprezentat peste jumătate din totalul vânzărilor BMW şi MINI. Exemplele sunt Norvegia (4.125 / +5,8%) şi Malaysia (2.313 / +37,9%). BMW Group se menţine pe drumul spre îndeplinirea obiectivului declarat, acela de a vinde peste 140.000 de automobile electrificate în 2018.