Având o serie de probleme costisitoare în Statele Unite ale Americii, ce ar putea costa compania nu mai puțin de 18,2 miliarde de dolari, Volkswagen dorește să îndrepte o parte din greșelile trecutului.
Cum minciuna s-a dovedit un pariu necâștigător, la fel ca și normele tot mai nerealiste în materie de emisii poluante ale Uniunii Europene, Volkswagen se pare că a ales calea vehiculelor electrice care se pot încadra cu ușurință în cele mai drastice norme antipoluare.
În cadrul unei conferințe de presă desfășurate recent, directorul Matthias Müller a prezentat planul „Together – Strategy 2025” o inițiativă prin care nemții își propun să lanseze nu mai puțin de 30 de automobile electrice noi în următorii 10 ani.
Müller a declarat „am învățat din greșeli„. Noi i-am spune domnului Müller că au învățat mai mult din șutul în fund pe care și l-au luat de la americani.
Pentru grupul VAG nu ar fi ceva ieșit din comun să lanseze 30 de modele electrice, odată ce același automobil s-ar vinde sub diverse mărci – Skoda, VW, Audi, Seat, Porsche.
Noua strategie va obliga compania Volkswagen să se concentreze pe automobile electrice proiectate de la zero și pe dezvoltare de baterii. Cum inginerii nemții sunt foarte pricepuți, la fel ca și cei francezi sau englezi, rămâne doar o problemă de voință până la momentul în care vom avea o ofertă vastă de automobile electrice.