Analistii germani din industria auto considera micul autoturism fabricat de Mercedes-Benz cel mai ieftin mijloc de a te deplasa, exceptand mersul pe jos sau pe bicicleta am spune noi.
Smart ForTwo este ideal in orasele aglomerate, se parcheaza usor, consuma putin iar emisiile de dioxid de carbon sunt de numai 103 grame la 100 de kilometri. Din octombrie 2008 sunt disponibile pe piata modele cu motorizarile de 61CP si 71CP pe benzina si sistem start-and-go. Sistemul start-and-go, implementat de Mercedes pentru modelele Smart ForTwo are un mod unic de functionare.
Motorul este oprit cand masina circula sub 8km/h si pornit intr-o fractiune de secunda in momentul in care se ia piciorul de pe frana. Utilizatorul nu trebuie sa schimbe treapta de viteza sa actioneze alta comanda. Prin acest mod timpul in care motorul este pornit in trafic se reduce considerabil.
Compania germana doreste sa ofere pe piata pe langa modelele cu motoare pe benzina sau motorina si primele Smart-uri electrice.
In ciuda sigurantei de la NCAP si a consumului, nu ma pot vedea ca barbat la bordul unei astfel de magaoaie. S-a intamplat sa o conduc putin si sincer parca nu e masina ci un fel de ”weird mobil”. Este totusi spatioasa pentru doua persoane si atinge o viteza considerabila pentru marimea motorului dar nu as face distanta Rm.Valcea – Bucuresti in ea 🙂
De ce nu ai putea sa te duci cu ea la serviciu zi de zi si sa te coste mai putin decat transportul in comun.
Man, nu pot. E ca si cand as merge pe bicicleta si daca as simti nevoia asta as cumapra o bicicleta serioasa.
La serviciu am mers pana acum cu RATB si foarte mult pe jos (pana la 3 statii fac intotdeauna pe jos, oriunde as merge). Pe moment nu prea am ce conduce dar nici cand aveam nu conduceam la serviciu\facultate.