Opel Corsa este acum disponibil pentru prima dată în varianta hibrid cu tehnologie de 48 de volți. Noul Corsa Hybrid este prevăzut cu dotări extinse, iar prețurile pornesc de la 17.6 78 euro cu TVA si Programul Rabla.
Sistemul dispune de o baterie litiu-ion care se reîncarcă automat în anumite condiții de rulare și de noi motoare pe benzină turbo de 1,2 litri cu trei cilindri, cu o putere de 74 kW/100 CP și 100 kW/136 CP, care au fost dezvoltate special pentru aplicația hibrid. Motoarele sunt cuplate la o nouă transmisie electrificată cu dublu ambreiaj cu șase trepte și la un motor electric de 21 kW/28 CP.
Tehnologia hibrid oferă o gamă largă de avantaje, în special pentru „novicii în electrificare“ care călătoresc de obicei în mediul urban: În comparație cu omologul său pur convențional, consumul de combustibil și emisiile de CO2 sunt reduse cu aproximativ 18 procente, iar clienții Corsa Hibrid pot conduce fără emisii locale la viteze reduse în oraș și se pot bucura de un nivel ridicat de confort la volan datorită coordonării optime a sistemului. Prin designul compact al sistemului hibrid, nu se pierde spațiu în interior – iar șoferii nu trebuie să reîncarce Corsa Hibrid de la o sursă externă, cum ar fi o priză sau o stație de încărcare.
Eficient, compact, ușor de utilizat: Sistemul hibrid al lui Corsa
Șoferii de Corsa Hibrid se pot bucura de o plăcere deosebită a condusului, totodata cu eficiență și ușurință în utilizare. În comparație cu modelul similar Corsa 1,2 neelectrificat cu transmisie automată în opt trepte (consumul de combustibil în ciclul WLTP1: 5,5-5,4 l/100 km; 124-121 g/km CO2, ambele combinate), noul Corsa Hybrid de 74 kW/100 CP cu tehnologia 48V (consum de combustibil WLTP1: 4,8-4,5 l/100 km; 108-101 g/km CO2, ambele combinate) poate economisi aproape 1,0 l/100 km de combustibil (aproximativ 18%) și reduce, de asemenea, emisiile de CO2. Același lucru este valabil și pentru Corsa Hibrid GS cu 100 kW/136 CP, care este disponibil de la 21.368 euro cu TVA si programul RABLA. Și în acest caz, consumul de combustibil și emisiile de CO2 sunt reduse cu aproximativ 18 procente, ajungând la 4,7-4,6 l/100 km sau 106-103 g/km CO2, comparativ cu omologul pe benzină neelectrificat (conform WLTP1).
Sistemul oferă avantaje mai ales în traficul urban. Motorul electric asistă motorul pe benzină în special în timpul accelerării, de exemplu, la pornirea de pe loc. De asemenea, contribuie la cuplul motorului, în special la turații mici, ceea ce este benefic pentru dinamica de condus și reducerea emisiilor de CO2. La viteze reduse, motorul electric permite, de asemenea, o rulare complet electrică timp de până la un kilometru sau până la 50% din timpul de rulare în oraș (datorită recuperării) – de exemplu, în timpul manevrelor.
În timpul decelerării, motorul pe benzină se oprește, iar motorul electric acționează ca un generator pentru a reîncărca bateria de 48V a sistemului hibrid. Sistemul compact și cu economie de spațiu este coordonat în mod optim pentru asigurarea celor mai bune performanțe în orice moment, cu un consum de energie cât mai mic. În funcție de preferințele lor de condus, șoferii Corsa Hibrid pot alege, de asemenea, între cele trei moduri Eco, Normal și Sport.