BMW, compania ce detine marca MINI, adapteaza masinile sale la cerintele unei piete ce sufera un regres ne mai intalnit in ultimii 70 de ani.
MINI va prezenta la targul auto de la Geneva, ce isi va deschide portile in primele zile ale lunii martie, un model mai putin pretentios.
Clubman One este propulsat de un motor de 1.4 litri si 95 de cai putere cu patru cilindri cuplat la rotile din fata printr-o cutie de viteze cu sase rapoarte.
MINI pastreaza totusi elementele tehnice ce permit realizarea unor economii insemnate mai ales in mediul urban, acolo unde pornirile si opririle sunt dese.
Masina va dispune de sistem Start/Stop si un sistem de recuperare a energiei pierdute la franare, cu toate aceste artificii consumul extraurban se ridica la valoarea de 5.4 litri la 100 de kilometri parcursi.
Din luna martie clientii europeni se vor putea ruga de motorul de 1.4 litri in fiecare depasire mai stransa, contra sumei de 13.290 lire sterline.
Motorul de 1.4 are 95 de cai putere. 🙂
Ai dreptate, am verificat si fac modificare. Multumesc,
Exagerezi, eu depăşesc lejer şi cu un diesel de 90cp. Şi e un 307SW nu un Mini. Până la urmă ce treabă au depăşirile cu traficul urban?
E o masina de oras si una de fitze in acelasi timp.
Avand in vedere ca masina asta trece de 15000 de euro dupa ce pui TVA si cateva optionale, mi se pare de bun simt sa fie mai puternica. Cat despre depasiri, eu conduc o masina de 75CP si simt nevoia de mai mult.
La diesel in schimb puterea este disponibila mai repede, dieselul are un cuplu mai mare.
Sunt de-acord, asta mă ajută şi pe mine. Şi eu simt nevoia de mai mult deseori, dar nu mă bag niciodată la depăşiri periculoase, de-asta sunt aşa lejer.
Revenind la Mini One, plăteşti foarte mult imaginea. Pentru că e drept, cantitatea materialelor nu justifică preţul. Dar până la urmă, nu văd o problemă în asta. Vrei să fi exclusivist, non-conformist, plăteşti preţul.