Începând cu anul 2011 toate modele Dacia vor fi dotate cu motoare EURO 5. Singurele motoare Dacia ce îndeplinesc acestă normă sunt 1.5Dci 110CP și 1.2 16V 75CP. Tot de la anul va începe la Mioveni producția de motoare H4 și H5.
La ora actuala Dacia nu mai reușește să facă față tuturor comenzilor pe care le înregistrează, modelul Duster fiind așteptat de clienții francezi până la 6 luni. Uzina de la Mioveni urmează să-și crească capacitatea de producție la 350.000 de unități anual. Dacia exportă 90% din producția de la Mioveni, cei care apreciază cel mai mult marca românească fiind francezii și nemții.
Ultimul motor intrat intrat în gama Dacia îl reprezintă unitatea de 1.2 litri, 16V și 75 de cai putere. Zgomotul produs de acest motor este aproape insesizabil în habitaclu, în ciuda faptului că modelele Dacia pe benzină nu beneficiază de izolație fonică. Dacia Logan cu motor 1.2 litri și patru supape pe cilindru înregistrează un consum de 4.9 litri la 100 de kilometri parcurși.