BMW Canada este una dintre primele companii nord americane care apeleaza la o metoda exotica de promovare. Reteaua AddMirror va derula prin intermediul oglinzilor instalate in cele mai importante unitati hoteliere din principalele orase canadiene spoturi de promovare a marcii bavareze. Senzorii de miscare amplasati in oglinda si un computer conectat la retea vor creea o inlantuire de de mesaje menite sa capteze atentia persoanei aflata in imediata vecinatate.
Campania se adreseaza barbatilor cu varste cuprinse intre 25 si 40 de ani iar mesajele vor fi scrise cu fonturi ce imita rujul rosu. „I’ll make your heart pound” , „My body is absolutely stunning” sau „We were made for each other” sunt cateva dintre mesajele ce vor capta atentia barbatilor. Fotografiile ce vor urma aceste mesaje sunt cele ale ultimului model BMW seria 3. Campania publicitara ruleaza in Toronto, Montreal si Vancouver pana in data de 16 mai 2010.
In clipul de mai jos puteti vedea modul in care reteaua publicitara AddMirror afiseaza reclamele contractate oamenilor de afaceri cazati in hotelurile canadiene: