Furturile auto au fost și sunt în continuare la ordinea zilei, în ciuda măsurilor sporite de securitate pe care le-au adoptat producătorii. În ultimul an furturile auto au arătat în felul următor.
Cea mai furată marcă rămâne Dacia, mașina națională, care poate fi vândută întreagă s-au dezmembrată. Există o piață neagră a pieselor la mâna a doua destul de extinsă și chiar ateliere service care colaborează cu hoții și ajută la valorificarea mașinilor.
Mărcile germane complează topul, Volkswagen fiind pe locul 2 cu 114 unități furate. Urmează BMW cu 97 de unități, Opel cu 67 de unități și Mercedes-Benz cu 65 unități. Printre furturile auto se numără și automobile precum Porsche PANAMERA sau Porsche CAYENNE, două astfel de exemplare fiind furate în luna februarie 2016.
Mărcile franțuzești sunt evitate de hoți, fiind considerate mașini proaste, greu de valorificat.
Spre exemplu, conform site-ului Poliției Române, un automobil Porsche PANAMERA a dispărut din București în data de 4 februarie 2016.