PEUGEOT E-RIFTER este un nou model electric francez ce își poate găsi aplicabilitate în transportul urban, cum ar fi transferurile de la aeroport la hotel sau călătoriile ocazionale de business.
Noul E-RIFTER dispune de un panou de instrumente nou, cu ecran color de 10″, 100% digital, cu afișare optimizată și personalizabilă a informațiilor esențiale, inclusiv a informațiilor de la sistemul de navigație și a celor referitoare la fluxul de energie și la încărcare. Un ecran central nou, tactil şi HD, de 10″, pentru controlul sistemului audio și al navigației conectate. Un volan nou, compact, îmbrăcat în piele şi încălzit, cu butoane de comandă integrate. Volanul compact PEUGEOT a devenit o parte esențială a plăcerii de a conduce.
Noul E-RIFTER este disponibil în 2 versiuni, cu 5 și 7 locuri în fiecare dintre cele două lungimi: Standard (4,40 m) și Lung (4,70 m). Aceasta din urmă adaugă lungime atât în ceea ce privește ampatamentul, cât și consola, pentru spațiu suplimentar.
Bateriile de la E-RIFTER sunt amplasate sub podea și nu au niciun impact asupra volumului interior al vehiculului. Portbagajul oferă o suprafață de încărcare care variază de la 775 de litri sub panoul de bagaje pentru versiunea Standard cu 5 locuri până la 4.000 de litri sub panou, cu scaunele rabatate, la versiunea lungă E-RIFTER. Spațiul de depozitare este suficient, până la 186 litri în funcție de versiune. Transportul obiectelor lungi este mai simplu datorită scaunului pasagerului din față, care se pliază în podea.
Eforturile de îmbunătățire a eficienței generale a vehiculului au făcut posibilă menținerea nivelurilor de performanță – 135 km/h viteza maximă, 0-100 km/h în 11,2 secunde – și, în același timp, au îmbunătățit autonomia teoretică, care este acum de până la 320 km (ciclul combinat WLTP în curs de certificare). Autonomia în condiții reale poate fi mai mică decât cea declarată.
PEUGEOT E-RIFTER oferă o putere maximă de 100 kW (136 CP) și un cuplu maxim de 270 Nm. Trei moduri de rulare sunt întotdeauna disponibile: Eco pentru maximizarea autonomiei, Power pentru performanțe maxime în condiții de sarcină maximă și Normal.
Pentru optimizarea autonomiei, noul E-RIFTER dispune de un sistem de frânare regenerativă care poate fi activat pe trei niveluri diferite de regenerare cu ajutorul padelelor situate în spatele volanului. Aceasta este o caracteristică unică pe piață.
Noul E-RIFTER este acum echipat cu pompă de căldură (în funcție de țară). Aceasta îmbunătățește confortul pasagerilor, contribuind în același timp la optimizarea eficienței și, prin urmare, a autonomiei.
Un încărcător integrat de 7,4 kW, și – opțional – un încărcător trifazat de 11 kW, E-RIFTER își poate încărca eficient bateria mică de 50 kWh, indiferent de infrastructura disponibilă. Bateria mică este aleasă pentru a reduce costurile de fabricație și de aspori profitul companiei. Încărcarea la curent continuu este disponibilă până la 100 kW.
Timpii de încărcare estimați sunt:
La o stație publică de încărcare de 100 kW: 30 de minute (încărcare 0-80%).
La un wall-box de 11 kW: încărcare completă cu încărcătorul integrat de 11 kW în 5 ore.
La un wall-box de 7,4 kW: încărcare completă cu încărcătorul integrat de 7 kW în 7,5 ore.
La o priză domestică ranforsată de 16A: încărcare completă în 15 ore.