Noul BMW i7 M70 xDrive

BMW Concept XM

BMW M introduce un model de performanţă electric ca vârf de gamă pentru noul BMW Seria 7. BMW i7 M70 xDrive este cel mai puternic model cu un sistem de propulsie electric din întreg portofoliul BMW Group. Echipat cu un motor electric atât pe puntea faţă, cât şi pe cea spate, sistemul generează o putere maximă a sistemului de 485 kW/660 CP (cu funcţiile M Launch Control sau M Sport Boost activate). Cu un şasiu specific M, noul BMW i7 M70 xDrive oferă combinaţia perfectă de mobilitate electrică şi performanţă, rezultatul fiind o experienţă de condus unică în segmentul de lux. Vârful de gamă al noului portofoliu BMW Seria 7 accelerează de la 0 la 100 km/h în 3,7 secunde, făcându-l cel mai rapid model BMW electric. Viteza maximă este limitată electronic la 250 km/h.

Cu acest nou record de performanţă pentru automobile electrice în cadrul BMW Group, BMW i7 M70 xDrive marchează, de asemenea, un alt reper pentru BMW M GmbH pe drumul său spre transformarea către mobilitatea electrică. Sedanul de lux este deja al treilea model de performanţă cu propulsie electrică. BMW i7 M70 xDrive a avut premiera la Salonul International Auto de la Shanghai (18-27 aprilie 2023) din China. Lansarea pe piaţa mondială va începe în a doua jumătate a anului 2023.

Preţul de început pentru România 173 145 Euro cu TVA (145 500 Euro fără TVA).

Motorul care acţionează pe puntea spate generează o putere maximă de 360 kW/489 CP. Într-o interacţiune controlată cu precizie cu motorul electric de 190 kW/258 CP de pe puntea faţă, este creat un sistem electric de tracţiune integrală cu un cuplu de sistem de 1.015 Nm în modul Sport şi până la 1.100 Nm când funcţiile M Launch Control şi M Sport Boost sunt activate.

Performanţa dinamică extremă a noului BMW i7 M70 xDrive este combinată cu capacitatea mare de a acoperi distanţe lungi. Cu un conţinut de energie utilizabilă de 101,7 kWh, bateria de înaltă tensiune permite ca BMW i7 M70 xDrive să atingă o autonomie cuprinsă între 488 şi 560 de kilometri, aşa cum este determinată în ciclul de testare WLTP. Prin utilizarea noii funcţie MAX RANGE, intervalul poate fi mărit cu aproximativ 15%-25% prin limitarea selectivă a puterii şi a vitezei maxime, combinată cu reducerea funcţiilor de confort.

Software-ul avansat de încărcare al unităţii de încărcare combinată (CCU) promovează eficienţa şi viteza de încărcare, cu o putere de până la 22 kW pentru curent alternativ şi până la 195 kW pentru curent continuu. Acest lucru face posibilă creşterea autonomiei cu până la 170 de kilometri (WLTP) în 10 minute atunci când vă opriţi la o staţie de încărcare de mare putere.

EMISII ȘI CONSUM DE CO2.
BMW i7 xDrive60: consum combinat conform WLTP: 19,6 – 18,4 kWh/100 km; Emisii CO2: 0 g/km

BMW iX1 xDrive30: consum combinat conform WLTP: 18,1 – 16,8 kWh/100 km; Emisii CO2: 0 g/km