Automobilele vitorului raman inca o necunoscuta in acesti ani, doua sisteme de propulsie fiind dezvoltate in paralel de marile concerne internationale. Acumulatorii ultraperformanti si hidrogenul sunt solutiile actuale la o viitoare criza de hidrocarburi.
Ambele sisteme au avantaje si dezavantaje majore fata de motoarele Otto sau Diesel perfectionate mai bine de 100 de ani. Daca acumulatorii se reincarca in cateva ore si pot distruge destul de usor reteaua electrica a unei case, hidrogenul trebuie stocat in tuburi speciale la temperatura scazuta, ferite de un eventual impact.
Ronn Motor Company mizeaza pe viitorul hidrogenului mai ales ca adaptarea unui motor pe benzina la functionarea pe hidrogen este destul de simpla. Scorpion este un automobil sport, total nepoluant, propulsat de un motor V6 alimentat de benzina si hidrogen. Motorul fabricat din aliaje de aluminiu si magneziu, cu dubla turbina a fost preluat de la un model Acura si are o capacitate de 3.5 litri. In momentul in care acesta este alimentat de un amestec de benzina si hidrogen, puterea aflata la dispozitia soferului este de 450 sau 650 de cai putere, in functie de varianta constructiva.
Emisiile de dioxid de carbon sunt mult reduse datorita injectiei suplimentare de hidrogen. Automobilul produce singur hidrogenul printr-un proces de electroliza utilizand curentul electric generat de motor. Principalul avantaj al automobilului este posibilitatea de a functiona cu hidrogen atunci cand va exista o retea extinsa de statii de alimentare. Recuperarea energiei pierduta la franare si transformarea acesteia in hidrogen fiind un alt aspect ce poate aduce un plus de functionare la aceste automobile.
Design-ul autoturismului nu constituie o piedica in calea vanzarilor asa cum ne-a obisnuit masinile electrice, Ronn Scorpion avand o forma placuta care atrage chiar si pe cei mai putin pasionati de automobile.