Noul BMW 330e Sedan combină un motor pe benzină, cu patru cilindri, cu unul electric pentru mai multă sportivitate și pentru reducerea consumului de benzină. Primul XtraBoost disponibil standard ce este integrat într-un model BMW măreşte temporar puterea sistemului plug-in hybrid de 185 kW/252 CP cu până la 30 kW/41 CP. Pe lângă spontaneitatea răspunsului, noul model are o autonomie electrică cu 50% mai mare faţă de modelul anterior.
Acum este posibilă parcurgerea unei distanţe de până la 60 de kilometri fără emisii locale datorită bateriei litiu-ion de 12 kWh. Cu bateria încărcată la 100%, consumul de combustibil şi emisiile sunt reduse cu peste 10% comparativ cu cele ale modelului precedent – la 1,7 l/100 km şi până la 39 g/km, în prima sută de kilometri ( valori NEDC corelate, măsurate în ciclu WLTP). După ce bateria este consumată, BMW 330e rămâne un BMW pe benzină, dinamic și sportiv, cu consumurile pe care le știm cu toții.
Deci, dacă vă întrebați dacă BMW 330e face vârtej în rezervor, răspunsul este clar nu. Noile motoare sunt mult mai eficiente, iar sistemul hibrid aduce un plus semnificativ de autonomie și eficiență. Mai mult, sistemul se dovedește foarte util pentru cei care fac naveta și parcurg cel mult 50 de kilometri de acasă la serviciu. Aceștia vor avea posibilitatea să folosească foarte mult motorul electric, dacă își doresc acest lucru.