Dacia Bigster este un automobil ce are o serie de caracteristici de top pe care alte modele concurente nu le au. Cel puțin nu în această zonă de preț.
Poziționarea Dacia cu noul Bigster în plaja de preț cuprinsă între 23.000 de euro și 30.000 de euro face ca noul Bigster să fie mai ieftin ca modelele similare ale grupului VAG sau ale grupului Stellantis. Însă un automobil ieftin de la Dacia nu este un automobil fragil și nefiabil.
Ce are în plus Dacia Bigster în echiparea de top față de alte SUV-uri?
- Dacia Bigster este un automobil echipat cu un motor avansat tehnologic, cu distribuție pe lanț. Lipsa curelei de distribuție înseamnă un interval mai mare de timp până la schimbul de distribuție.
- Dacia Bigster nu are curea de distribuție în ulei. Deci nu va genera o mulțime de probleme de fiabilitate, probleme de ungere și defectarea motorului la un număr mic de kilometri.
- Dacia Bigster are opțiunea unui motor pe benzină cu 4 cilindri, deci motorul este mai bine echilibrat, va merge mai „rotund”.
- Dacia Bigster are un motor cu ciclu Atkinson, deci va fi mai eficientă decât alte modele cu motoare depășite din punct de vedere tehnic.
- Dacia Bigster are un motor pe benzină cu capacitatea de 1,8 litri, deci un motor de capacitate mai mare.
- Dacia Bigster cu motor de 1,8 litri nu are sistem turbo, iar acest lucru înseamnă un motor și mai fiabil
- Dacia Bigster are un motor termic ajutat de un sistem hibrid. Acest lucru înseamnă cu motorul de 1,8 litri nu va depune un efort prea mare la plecare deoarece va fi ajutat de un motor electric de 50CP. Durata de viață a motorului va crește având șanse să devină un nou etalon de fiabilitate.
- Motorul montat pe Dacia Bigster este pregătit pentru trecerea la normele Euro 7.
- SUV-ul Dacia Bigster este construit solid, are o gardă mare la sol și unghiuri de atac și degajare mai mari, ceea ce reprezintă un avantaj în teren accidentat.
Sfaturi pentru cumpărarea unui SUV
- Înainte de a alege un automobil de tip SUV asigurați-vă că motorul are cel puțin patru cilindri.
- Verificați să aibă o capacitate cilindrică suficient de mare pentru a oferi putere la turații mici.
- Verificați garda la sol, unghiurile de atac și de degajare.
- Verificați să nu aibă foarte multe elemente de plastic în zone critice (scut motor, zone fierbinți ale motorului).
- Pentru banii plătiți pentru un SUV ar fi un mare păcat ca niște scamatori să vă înșele cu motoare cu 3 cilindri, de 1 litru, curele de distribuție în ulei și elemente de plastic care înlocuiesc sisteme critice ale motorului, cum ar fi admisia.