Motor cu valva rotativa pe scutere

Motoarele montate pe scutere sunt de regula motoare in doi timpi cu ungere prin benzina fapt care le face foarte poluante avand in vedere capacitatea acestora  sub 250cc.
PGO ar putea folosi pe scuterele si motocicletele fabricate un tip de motor in patru timpi cu valva rotativa. Ca principiu de functionare motorul nu se deosebeste de unul normal in patru timpi insa nu are supape, arbore cu came sau curea de distributie.
Admisia si evacuarea se realizeaza prin rotirea cilindrului printr-un sistem de pinioane si arbori ce preia forta de la arborele cotit. Fabricantul taiwanez PGO lucreaza la edzvoltarea acestei tehnologii impreuna cu firma RCV Engine Ltd, din Marea Britanie.
Motoarele ce vor fi dezvoltate cu aceasta tehnologie vor avea o capacitate cuprinsa intre 125 si 150cc. Prezenta unei pompe de ulei pe un scuter ar reduce poluarea insa ar determina o crestere a costurilor de productie.

Motor cu valva rotativa
Motor cu valva rotativa

2 Comments on “Motor cu valva rotativa pe scutere”

Lasă un răspuns