ŠKODA KAROQ SPORTLINE vine cu o gamă diversificată de motoare

ŠKODA, o marcă cehească ce fabrică mașini Volkswagen, a prezentat un nou SUV cu veleități sportive – KAROQ SPORTLINE.
ŠKODA KAROQ este un fel de Tiguan mai ieftin, preferat de cătețenii vest-europeni ce văd în ŠKODA un autovehicul nemțesc, fabricat într-o țară cu salarii mai mici ca în Germania. ŠKODA KAROQ nu concurează cu Dacia Duster, fiind cu aproximativ 10.000 de euro mai scumpă, însă beneficiază de o gamă mai variată de motoare, unele dintre ele mai puternice și dotări superioare.
Pentru ŠKODA KAROQ SPORTLINE sunt oferite patru motoare cu mulți cai putere (fără șmecherii la motoare) clienții având de ales între motorizările pe benzină de 2 litri și 190 de cai putere și cele diesel 2.0 TDI de 190CP și 150CP. Motorul de 1,5 litri pe benzină scoate 150 de cai putere și este comparabil cu motorul Ford EcoBoost de 1,5 litri și 150CP pe care românii îl fabrică la Craiova. Despre consumul acestor motoare preferăm să nu spunem nimic, cifrele pe care le furnizează producătorii, în general, neavând legătură cu situațiile din trafic.
În teren accidentat, ŠKODA KAROQ SPORTLINE face cam două parale, însă poate urca lejer bordurile din cartier, iar versiunile 4×4 se descurcă bine pe șoselele acoperite de zăpadă.
ŠKODA KAROQ SPORTLINE are un preț ucigător, spre 40.000 de euro, iar neamțul se asigură că ŠKODA KAROQ SPORTLINE nu va concura modelele Volkswagen, similare din multe puncte de vedere.