Noi tehnologii de injecție pentru motoare mari de la Delphi

Delphi Automotive va dezvălui o serie de noi tehnologii, care vor ajuta la îndeplinirea obiectivelor pentru deceniul următor în ceea ce privește exigențele emisiilor și eficientizarea consumului de  combustibil.
Un nou sistem pentru tehnologia common rail pentru vehiculele utilitare medii și grele, se va baza pe tehnologia Delphi pentru Euro VI. Această tehnologie furnizează control closed-loop pentru fiecare pulverizare oricât de mică, care reduce substanțial emisiile și îmbunătățește consumul de combustibil.
Noul injector permite controlul în timp real a informațiilor despre operația de injectare. Sistemul nu necesită cabluri sau interfețe adiționale ori spațiu de ambalare. Datele furnizate de injector permit punerea în aplicare a controlului closed-loop, care monitorizează în mod continuu și optimizează timpii de injecție pentru a compensa schimbarea condițiilor, inclusiv uzura pe durata de viață a vehiculelor.

„Controlul closed-loop este esențial pentru următoarea generație a sistemului de alimentare cu combustibil, dar trebuie să fie realizat într-o manieră convenabilă și cât mai simplă. Injectorul Delphi closed-loop pentru vehicule utilitare medii și grele realizează acest lucru printr-un design simplu, elegant, care nu necesită cabluri suplimentare.” a menționat Kerem Erman, Vicepreședinte, Powertrain și Manager General, Fuel Injection Systems pentru Delphi.

Capacitatea de a menține funcționarea precisă pe durata de viață a motorului, combinată cu o nouă supapă a injectorului, mai mică, mai ușoară, mai rapidă, permite inginerilor de la sistemul de combustie să selecteze până la nouă injecții pe ciclu. Reducând astfel emisiile și îmbunătățind consumul  de combustibil cu până la 1.5 % și acesta nu este singurul beneficiu. Posibilitatea de a controla primele etape de combustie vor îmbunătăți semnificativ  zgomotul produs de motor.
Delphi a dezvoltat, de asemenea, o nouă categorie de motoare și sisteme de controlare a propulsiei care sunt mult mai puternice decât cele din generația actuală. Noile aplicații – circuite specifice integrate (ASIC) Delphi permit adăugarea de caracteristici suplimentare care să fie incluse, cum ar fi creșterea securității cibernetice, controlul integrat SCR și timpi de calibrare redus.

„Noile sisteme Delphi asigură o îmbunătățire substanțială a performanțelor, fără nici o cerință suplimentară de a schimba orice alt aspect al motorului”, a conchis Kerem Erman. „Și pentru că acestea sunt proiectate pentru o arhitectură modulară a sistemului, acestea oferă o flexibilitate considerabilă pentru a completa strategia fiecărui sistem de propulsie al clienților.”

 

Injector pompă-duza Delphi cu 9 cicluri de injecție pe ciclul motor.
Injector pompă-duza Delphi cu 9 cicluri de injecție pe ciclul motor.

  

Lasă un răspuns