Nissan Leaf & Chevrolet Volt pe vreme rece

Autonomia unui automobil electric scade drastic atunci când afară se înregistrează temperaturi sub zero grade Celsius. Automobilul electric se conduce diferit față de unul cu motor termic și necesită anumite măsuri suplimentare pentru conservarea autonomiei.
Pe vreme rece, proprietarii automobilelor electrice pot încălzi habitaclu atunci când mașina este cuplată încă la stația de reîncărcare. De asemenea, acumulatorii pot profita de cuplajul la rețeaua de electricitate pentru a crește temperatura de lucru și pentru a menține rezerva de energie. După cum știți autonomia unui automobil electric scade de la zi la zi, acumulatorul descărcându-se singur.

Nissan Leaf & Chevrolet Volt pe vreme rece

Fleetcarma.com a efectuat un studiu privind autonomia automobilului electric pe vreme rece. Au fost luate în calcul informațiile primite de la 2.000 de călătorii cu Nissan Leaf și 4.000 de călătorii cu Chevrolet Volt.
Datele au diferit foarte multe, unele rezultate depășind 170km autonomie.

  • Cea mai bună autonomie pe Nissan Leaf (0°C = 170 km)
  • Autonomie medie pe Nissan Leaf (0°C = 102 km)
  • Cea mai bună autonomie pe Chevrolet Volt (0°C = 62 km)
  • Autonomie medie pe Chevrolet Volt (0°C = 42 km)

Datele diferă mult față de cifrele publicate de producătorii. Proprietarii acestor mașini trebuie să-și planifice cu grijă călătoriile mai ales că stațiile rapide de reîncărcare sunt foarte rare.
 

Nissan Leaf
Nissan Leaf – modelul complet electric cu cel mai mare succes pe piața americamă

Lasă un răspuns