Dacia i-a convins pe europeni

Epopeea Dacia merge mai departe cu cifre la care nimeni nu isi permitea sa viseze in urma cu 6 ani. In primele 8 luni ale anului 2010 (comparativ cu aceeasi perioada a anului 2009) pe segmentul autoturismelor :
– Dacia a atins un volum global de 221 092 unitati vandute, in crestere cu 12,1% si o cota de piata de 0,6%.
– In Franta, Dacia se situeaza pe locul sase, cu o cota de piata de 5,1% si un volum in crestere cu 118,4% (pe piata autoturismelor).
– Pe piata din Romania, Dacia a crescut cu 2,5 puncte procentuale, atingand 33,6%.
Pe segmentul vehiculelor utilitare, Dacia a vandut 15 389 unitati la nivel global, in crestere cu 43,9%.
2.Dupa berlina tricorp Logan, berlina compacta Sandero, break-ul Logan MCV, vehiculele utilitare Logan Van si Logan Pick-up, Dacia si-a extins gama cu modelul 4×4 Duster.
– Lansata in aprilie 2010, Dacia Duster se bucura de un imens succes pe toate pietele pe care se comercializeaza. Pana la finele lui august 2010 s-au inregistrat, la nivel mondial, peste 64 000 de comenzi pentru Duster.
3.Propunandu-si sa ofere vehicule de calitate accesibile tuturor, Dacia a devenit un adevarat fenomen social, motorul din spatele unei tendinte noi printre cumparatorii de automobile: „Atitudinea Dacia”.
4.In Franta, a doua editie a Marelui Picnic Dacia care s-a desfasurat 19 septembrie 2010 a fost un succes, reunind fanii marcii intr-o atmosfera prietenoasa, familiala si ludica.
5.Pentru al doilea an consecutiv, Dacia va lua parte la competitia desfasurata pe pistele de gheata ale Trofeului Andros. Alain Prost, care a ales Dacia pentru simplitatea, eficacitatea si robustetea pe care le pune in valoare, se va afla din nou la volanul vehiculului de competitie Dacia Duster.

Dacia Logan
Dacia Logan

Lasă un răspuns