Home » Tutoriale » Check injection system la Renault

Check injection system la Renault

Renault îi transformă pe români în mecanici începând cu anul 1968, iar de data aceasta îi pregătește mult mai bine cu ajutorul celor de la Delphi, Bosch sau Siemens.

Check injection system Renault

Check injection system Renault

Eroarea Check injection system apărută pe ecranul LCD al unui automobil Renault cu motor 1.5 DCI (K9K) poate da fiori reci, mai ales dacă șoferul nu a intrat în contact cu sistemele de injecție.

Prețurile pieselor și costul orei de manoperă ajung la niște valori foarte mari, pe care o familie obișnuită le suportă cu greu.

Câteva exemple de prețuri am găsit pe epiesa.ro.

Pentru că motoarele Renault K9K 1.5dci au sisteme de injecţie diferite, furnizate de Delphi, Bosch sau Siemens, va trebui să identificaţi cu exactitate tipul acesteia.

Cele mai bune informații le-am găsit pe academiaauto.ro în SCHEMA LOGICA DE DIAGNOSTICARE A SISTEMULUI COMMON RAIL Delphi DCM – 1.5 DCI (K9K)

sau în cazul sistemelor de injecţie Bosch avem SCHEMA LOGICA DE DIAGNOSTICARE A SISTEMULUI COMMON RAIL
BOSCH CP1 ( EDC 15 C2 )

Urmăriți schema logică și identificați componenta defectă. Diagnoza auto profesională este recomandată pentru a nu înlocui complet aiurea componente ale sistemului de injecție, mai ales că prețurile acestora sunt atât de piperate.

Pe lângă posibilele defecțiuni pe care le găsiți în PDF-urile concepute de academiaauto, automobilele Renault au prostul obicei de a speria șoferi chiar și atunci când nu e cazul. Spre exemplu, dacă veți coborî un deal lung și în acest timp lăsați mașina pe liber, în bord se va aprinde martorul pentru service. Martorul se va stinge automat în momentul în care veți circula normal.

Dacă bateria este consumată şi nu mai poate furniza curentul necesar sistemului electric, senzorul regulatorului de debit va furniza valori false către ECU, iar în bord va apărea eroarea Check injection system.

Această eroare va fi afişată înaintea avertizării care menţionează descărcarea acumulatorului. Înlocuirea acumulatorului sau reîncărcarea lui şi deplasarea normală cu automobilul va duce la ştergerea automată a erorii, fără să interveniţi asupra motorului.

Aceste sisteme de injecţie common rail se regăsesc şi pe automobilele: Renault, Nissan, Dacia, Mercedes şi Infiniti şi posibil şi pe modele ale altor producători.

Spre exemplu posesorii modelelor: Mercedes-Benz A-Class; Mercedes-Benz B-Class; Mercedes-Benz CLA-Class ( A/B/CLA 180 CDI), Infiniti Q30 şi Mercedes-Benz Citan trebuie să afle că împart acelaşi motor cu şoferii de Dacia/Renault şi pot apela oricând la service-urile Renault. Verificaţi pagina https://en.wikipedia.org/wiki/Renault_K-Type_engine#K9K_dCi pentru mai multe informaţii.

Renault Clio Break

Renault Clio Break

Etichete: , ,
Postat de in data de 2017/02/18. In categoria Tutoriale. Puteti urmari acest articol prin RSS 2.0. Puteti lasa un comentariu la acest articol

Leave a Reply