Home » Editorial » Transportul in comun vs transportul in figuri

Transportul in comun vs transportul in figuri

Naveta din cartierele dormitor ale Bucurestiului cum ar fi Drumul Taberei sau Militar a devenit in ultimul an un cosmar. Autobuzele Mercedes Citaro si troleibuzele Irisbus, demne de orice capitala europeana, innoata cu greu printre miile de masini ce duc catre birou pitipoance si pitiponci care nu vor sa-si dea fundul jos din automobil. Am vazut cel putin 10 femei cu 4×4 si sute de barbati care prefera sa stea o ora in masina si sa consume cel putin 5 litri de benzina pe zi decat sa plateasca  sub 1 leu pe zi pentru un transport in comun civilizat, asa cum putem spune fara rezerve ca avem in Bucuresti la ora actuala.

Comparatie  transport in comun masina-autobuz-bicicleta

Comparatie transport in comun masina-autobuz-bicicleta

Devine imperios necesar impunerea unei buvignete si a unor culoare unice pentru transportul in comun care este mai ecologic si mai putin costisitor din punct de vedere financiar pentru societate. Mentalitatile se schimba greu in Romania iar iesirea dintr-o saracie crunta spre o bunastare aparenta se lasa cu o explozie a snobismului. In fruntea acestei mase dezorientate si comode se afla un primar ales de ei dupa chipul si asemanearea ei, un doctor care nu se mai pricepe la medicina si din pacate nici la altceva. Tupeul lui in campania electorala il depaseste pe cel al unui detinut din penitenciarul Rahova, astazi a vorbit din nou despre autostrada suspendata care ar trebui sa coste un miliard de euro fara costul expropierilor si despre proiectele care nu-i apartin dar pe care si le insuseste. Avem inca drumuri de pamant in capitala, pasaje nefinalizate si strazi permanent in reparatii pentru care nu se gasesc bani dar doctorul insista totusi si ne subestimeaza inteligenta. Indiferenta lui si incompetenta vor fi taxate la alegeri asa dupa cum urmeaza sa afle.

Mercedes-Benz Citaro G BlueTec Hybrid

Mercedes-Benz Citaro G BlueTec Hybrid

Etichete: , , , , , ,
Postat de in data de 2009/10/27. In categoria Editorial. Puteti urmari acest articol prin RSS 2.0. Puteti lasa un comentariu la acest articol

Leave a Reply