Renault Twingo cu motor în spate

Renault Twingo este un automobil de oraș, foarte practic și eficient, ce devine o opțiune demnă de luat în calcul pentru români. Renault Twingo consumă foarte puțin, fiind propulsat de motoare mici, iar piesele de schimb și consumabilele vor fi disponibile în întreaga rețea Renault-Dacia, fapt care îl face și mai atractiv. Fabrica Dacia de la Mioveni va furniza motorul pe benzină 0.9TCe, mașina având o mică contribuție și la economia românească.
Pe baza noului Twingo, Renault va construi pentru Mercedes modelul Smart 2014, românii de la Dacia fabricând motorul de top 0.9TCe. De altfel, Mercedes profită din plin de capacitățile muncitorilor români și de munca lor de înaltă calitate, nemții fabricând la Sebes cele mai complicate cutii de viteză din lume: 7G Tronic și 9G Tronic, ce vor fi montate pe clasa S.
Renault Twingo este construit diferit față de celelalte mașini Renault. Motorul este amplasat în spate, sub portbagaj. Mai multe explicații veți găsi în clipurile de mai jos.

Noul Renault Twingo – agilitate în oraș

Noul Renault Twingo – cu motorul în spate

Noul Renault Twingo – motor în spate și confort

Renault Twingo nu e o mașină confortabilă iar motorul montat sub portbagaj pune unele probleme în ceea ce privește zgomotul și căldura generată. Renault se laudă că a rezolvat aceste probleme însă realitatea s-ar putea să fie diferită față de ceea ce se declară oficial.


Renault Twingo
Renault Twingo

Lasă un răspuns