Picnicul Dacia din Franta

Dacia este perceputa de populatia din hexagon ca o marca locala, nu ca una romaneasca, iar nationalismul francez, cel care-i indeamna sa cumpere propriile produse sta la baza vanzarilor record pe care le inregistreaza automobilul din Mioveni. Francezii nu venereaza zeii germani, nici fiabilitatea japoneza si nici nu pun pret pe camionetele americane.
Peste 7500 de persoane (cu aproape 2300 vehicule) au participat la cel mai mare picnic Dacia organizat duminica, 22 mai, in trei locuri diferite din Franta. Posesorii de Dacii s-au mandrit cu automobilele pe care le conduc si au participat la diferite jocuri organizate de constructor.


[showhide type=”pressrelease”] Peste 7500 de persoane (cu aproape 2300 vehicule) au acceptat invitatia Dacia si au participat la Marele Picnic al marcii organizat duminica, 22 mai, in trei locuri diferite din Franta. Dacia si-a castigat un important capital de simpatie printre clientii francezi si a devenit o marca foarte apreciata in Franta. Posesorii de Duster isi trimit semnale din faruri in trafic, fanii isi dau intalniri spontane, toti clientii marcii se deosebesc prin asa-numita „atitudine Dacia”. Acest spirit caracterizeaza pe toti aceia care au facut o achizitie „isteata”, alegand „strictul necesar” in materie de automobile, pentru cel mai corect pret. Marele Picnic Dacia este o ocazie pentru ca posesorii de vehicule Dacia sa se reuneasca intr-un cadru convivial si festiv, alaturi de familie.
[/showhide]

Lasă un răspuns