Home » Auto » Eco Challenge – un concurs eco-educativ de şofat lansat de Honda Trading România

Eco Challenge – un concurs eco-educativ de şofat lansat de Honda Trading România

 

Sofatul ecologic inseamna in primul rand economie de carburant intr-o perioada in care pretul combustibililor este destul de ridicat. Honda Trading România lansează competiţia Eco Challenge, o competiţie organizată în scopul de a aduce în atenţia şoferilor stilul ecologic de a conduce. Această campanie vine ca un răspuns al modului agresiv de a şofa al conducătorilor auto în general, cu un impact dăunator asupra mediului înconjurător. Eco Challenge este o competiţie ce susţine spiritul ecologic printre şoferi, având o abordare educativă şi în acelaşi timp distractivă.

Honda Trading România lansează competiţia Eco Challenge, o competiţie organizată în scopul de a aduce în atenţia şoferilor stilul ecologic de a conduce. Această campanie vine ca un răspuns al modului agresiv de a şofa al conducătorilor auto în general, cu un impact dăunator asupra mediului înconjurător. Eco Challenge este o competiţie ce susţine spiritul ecologic printre şoferi, având o abordare educativă şi în acelaşi timp distractivă.

„Prin această campanie vrem să tragem un semnal de alarmă în ceea ce priveşte impactul şofatului agresiv şi să educăm publicul în spirit ecologic. Este momentul să devenim cu toţii mai responsabili faţă de mediul înconjurator, reducând impactul pe care îl avem asupra lui menţinându-ne în acelaşi timp stilul de viaţă. Ghidaţi de principiul de a dezvolta produse cât mai aproape de necesităţile comunităţii, Honda va continua să îşi respecte promisiunea folosind creativitatea avansată ce o defineşte şi ne vom strădui să fim şi de acum înainte o companie dorită de comunitate, rămânând în acelaşi timp lideri în protejarea mediului inconjurător”, a declarat Preşedintele Honda Trading Romania, Hirotomo Kani. 

Honda dezvoltă produse de o mobilitate avansată, urmărind maximizarea puterii de atracţie şi funcţionalitatea prin emisii scăzute de CO2 şi alte substanţe dăunătoare, fiind totodată primul producător de automobile care a anunţat obiectivele de reducere a emisiilor de CO2 pentru produsele sale şi activităţile de producţie. 

Având în vedere diferenţa enormă între impactul asupra mediului înconjurator prin conducerea unui autovehicul convenţional, spre deosebire de o alternativă ecologică, Honda îşi respectă responsabilitatea faţă de mediu şi continuă să dezvolte vehicule cu motor pe benzină şi diesel cu un consum redus de combustibil, vehicule hibride care oferă un cosum redus pe aceeaşi distanţă parcursă şi vehicule cu celule de combustibil care oferă cea mai bună performanţă.

Honda CR-V este un model cu un consum mic de combustibil, având un motor diesel cu emisii reduse şi fiind gândit pentru a avea un impact cât mai mic asupra mediului înconjurător. Honda Accord Diesel este un alt model (EURO 5) cu un nou motor proiectat pentru a avea emisii reduse. Noul model Accord este dotat cu sisteme care ajută conducătorul auto să conducă în modul cel mai economic (Shift Indicator Light (SIL): schimbarea treptelor de viteză pentru a realiza cel mai bun consum, rezultând astfel emisii reduse).

Vehiculele hibride reprezintă centrul revoluţiei autovehiculelor ecologice. Honda oferă pe piaţă în prezent modelele hibride Civic Hybrid şi noul Insight, iar în viitor Honda va lansa în producţie şi alte modele hibride, cum ar fi modelul CR-Z, propus pentru anul 2010, acum aflat în faza de concept car.

Honda Clarity

Honda Clarity

Etichete: , ,
Postat de in data de 2009/03/26. In categoria Auto. Puteti urmari acest articol prin RSS 2.0. Puteti lasa un comentariu la acest articol

Leave a Reply