Delphi spune ca va construi un motor variabil

Delphi și Tula colaborează la o tehnologie care va asigura o reducere mai mare de 15 până la 20 la sută la combustibil în comparație cu testul unui ciclu EPA la un GMC Yukon Denali – acest lucru grație unei noi abordări tehnologice a unei companii din Silicon Valley.

„Imaginați-vă că vă aflați pe autostradă conducând un Yukon cu 70 mile (110 km) pe oră”, a explicat Jeff Owens, director de tehnologie la Delphi. „Ai nevoie de aproximativ 30 de cai putere doar pentru a menține această viteză, care este doar o fracțiune din 403 de cai putere pe care motorul dumneavoastră V-8 îi poate livra.”Gândiți-vă în acest fel. Motorul nu mai are nevoie să opereze cu un număr fix de cilindri. Tula a introdus, în esență, un motor cu dimensiuni continuu variabile. Se poate lucra pe orice combinație de la zero până la opt cilindri.”

Delphi a anunțat investițiile sale în compania de software din San Jose din luna iulie. Împreună, Delphi și Tula prezintă această tehnologie producătorilor OEM din întreaga lume la IAA Frankfurt, Germania în perioada 17-27 Septembrie.

Injector Delphi
Injector Delphi

Lasă un răspuns