Home » Auto » Delphi şi Volkswagen au dezvoltat un sistem de injectie performant

Delphi şi Volkswagen au dezvoltat un sistem de injectie performant

Delphi şi Volkswagen au dezvoltat unul dintre cele mai “verzi” sisteme diesel produse pană acum pentru noul VW Polo BlueMotion cu motor în 3 cilindri. Acesta permite producătorului auto, un lider recunoscut în producţia maşinilor diesel, să ofere clienţilor săi un vehicul cu emisii CO2 şi consum de combustibil extraordinar de mici, păstrând totodată nivelul excepţional al performanţei sistemului de propulsie.
După mai bine de un an de co-dezvoltare cu Volkswagen, Delphi, un lider mondial în sistemele de management al motoarelor diesel, furnizează, Sistemul său Multec Diesel Common Rail pentru noul motor de 1.2 litri în 3 cilindri Volkswagen Polo BlueMotion.

Sistemul Delphi Multec Diesel Common Rail cu injector rapid cu supapă echilibrată servo-solenoid a fost lansat în 2000 şi a evoluat, fiind îmbunătăţit pentru a răspunde nevoilor în schimbare ale standardelor de emisii şi pentru a conduce noile strategii de propulsie, menţinând în acelaşi timp performanţele în materie de cost şi competitivitate.
Sistemul common rail de pe VW Polo BlueMotion include cea mai nouă tehnologie a injectorului solenoid common rail împreună cu pompa de nouă generaţie DFP6. Această combinaţie permite emisii de C02 doar 87g/km.

Delphi a dezvăluit noua pompa DFP6 cu un singur piston pentru sisteme common rail în timpul celui de al 31-lea International Motor Symposium din perioada 29-30 Aprilie de la Viena Pompa este proiectată pentru a simplifica ambalarea şi pentru a reduce greutatea. In acelaşi timp furnizează pe rail o presiune de maxim 2000 bari. Designul său combină o capacitate specifică relativ mică de până la 0.42 cc/rev cu capabilitatea de a funcţiona la turaţia motorului în scopul de a furniza flexibilitate şi compatibilitate eficientă pe o familie de motoare de până la 2.2 litri Această performanţă este obţinută printr-o abordare care include un nou tip de cap hidraulic compact care ajută la îmbunătăţirea eficienţei volumetrice şi mecanice asigurând reducerea emisiilor de CO2. Noul concept este mult mai flexibil decât generaţia anterioară de capete hidraulice prin ansamblul supapei de intrare integrat în interiorul capului şi o ieşire de înaltă presiune turnată, care incorporează supapa de ieşire oferind spaţiu pentru extinderea pe rail a presiunilor mai mari de 2000 de bari.

Cu noul design Delphi, volumul mort în interiorul capului este mult mai redus decât la alte capuri de pompe de injecţie, rezultând, cea mai bună eficienţă volumetrică din clasa sa de peste 90 de procente la turaţii foarte mari ale pompei”, a spus Fuerst.

In plus, spre deosebire de alte pompe de pe piaţă, nu există nici o posibilitate de pierdere a presiunii înalte în mediul înconjurător, prin urmare nu există risc potenţial din acest punct de vedere”
Un avantaj adiţional al designului Delphi implică un mecanism specific rolă – papuc. Cama cu doi lobi oferă două momente de pompare pe rotaţie, reducând numărul de pompări necesare. În aplicaţiile viitoare pe motoare în 4 cilindri un avantaj suplimentar va fi oportunitatea de a funcţiona pompa la turaţia motorului în combinaţie cu aceeaşi camă. cu 2 lobi simetrici. care va genera pompare sincronizată cu injecţia Este un mijloc foarte eficient pentru a asigura cea mai redusă emisie posibilă la cel mai înalt nivel de performanţă. Mecanismul rolă şi papuc a fost optimizat pentru reducerea cuplului, a masei dinamice şi a zgomotului prin intermediul ghidajului static fix al papucului patentat Delphi.
Ghidajul este presat direct în corpul pompei. Astfel, ghidajul papucului, diferit de soluţiile anterioare, nu oscilează în timpul funcţionării pompei, păstrând masa dinamică scăzută, permiţând o dimensiune redusă a resortului de revenire a pistonului şi o geometrie optimă a ambalajului. Soluţia constructivă sigură de pe pompa DFP6 previne rotirea laterală a papucului, eliminându-se astfel riscul de distrugere completă a pompei . Proiectul asigură o masă de doar 2.4 kg.

In plus faţă de sistemul Delphi Multec Diesel Common Rail, noul motor 1.2 l în 3 cilindri Volkswagen Polo BlueMotion este echipat cu următoarele produse Delphi: sistem de antifurt şi imobilizare, radiator şi compresor.

Etichete: , , , , , , , , ,
Postat de in data de 2010/06/02. In categoria Auto. Puteti urmari acest articol prin RSS 2.0. Puteti lasa un comentariu la acest articol

Leave a Reply