Dacia Logan SGM

Cei care au ratat emisiunea Promotor de la ProTv, in care era prezentat noul Logan SGM, pot vizualiza clipul postat mai jos. Prima Dacie SGM a facut milioane de vizualizari pe Youtube, a doua se pare ca va face tot pe atatea. Omul din spatele acestor creatii se numeste Robert Sandu si este inginer de profesie.
Loganul din clipul de mai jos a primit un motor Volskwagen de 192 de cai putere cu sase cilindri in linie. La baza, motorul are 174 de cai dar micile modificari aduse au ridicat puterea pana la valoarea enuntata mai sus. Modificarile aduse masinii nu se vor oprii aici. Robert Sandu spune ca tinta pe care o urmareste este de 400 de cai. Pentru a struni toti acesti cai putere a fost necesara instarea unor frane cu discuri de 300mm pe fata, preluate de la un Renault Scenic iar pe spate au fost puse unele de la un Renault 19.
Placutele de frana sunt montate intr-un etrier Brambo de la un BMW serie 7. Mecanica masinii este Volskwagen (motor, cutie, planetare) iar suspensia spate este modificata pentru circuit. Toata afacerea a costa undeva la 4-5000 de euro, dupa cum spune Robert. Loganul 1.4MPI, la mana a doua, cu 40.000 de kilometri in bord a costat 3200 de euro iar Passatul care a donat motorul numai 900 de euro. Robert a vandut unele componente auto care nu-i mai trebuiau pentru a mai recupera din cheltuieli. Caii putere au un pret, in oras masina consuma 18% iar in afara se multumeste cu numai 10 litri de benzina la suta de kilometri.
Rezultatul consta intr-un autombil suficient de puternic pentru a se bate pe autostrada cu orice alta berlina cu pretentii. Trebuie mentionat ca desi are 192 de cai putere, greutatea masini este foarte redusa fapt care-i confera o dinamica buna.
Proprietarul a pastrat sigla 1.4MPI pe spatele masinii asa ca tot ce puteti face e sa retineti numarul de inmatriculare (B-304-SGM) si sa nu incercati-l sa-l provocati la o intrecere, pentru ca in mod sigur veti pierde.

<

Lasă un răspuns