BMW Vision Efficient Dynamics Concept: 356 cai putere la un consum mediu de 3.7 litri/100 km

BMW va prezenta la salonul auto care incepe la Frankfurt pe 15 septembrie un concept hibrid diesel – electric cu trei motoare ce dezvolta echivalentul a 356 CP cu un consum mediu de 3,7 litri/100 km, scrie revista britanica Autocar.

Masina are un propulsor turbo-diesel si doua motoare electrice, bateriile cantaresc 85 kg, iar exlusiv cu propulsoarele electrice masina are o autonomie de 50 km. O parte din tehnologiile prezente pe concept vor intra in productia de serie in urmatorii ani.

Conceptul Vision Efficient Dynamics se vrea a fi o masina sport ecologica, cu putere de M3 si consum mai mic decat orice model seria 3.  Masina lunga de 4,6 mteri dispune de un motor turbo-diesel de 1,5 litri, 163 CP, propulsor care din 2011 va fi introdus si pe masini seria 1. In plus, exista alte doua motoare electrice cu puteri variabile care impreuna cu cel diesel pot duce masina la o putere totala de 356 CP.

BMW Vision Efficient Dynamics Concept
BMW Vision Efficient Dynamics Concept

La o greutate de sub 1.400 kg, conceptul poate atinge „suta” in 4,8 secunde, in timp ce viteza maxima e limitata la 250 km/h. Germanii spun ca masina e extrem de economica la consum, 3,7 litri/100 km. In plus, vehiculul poate merge 50 km doar cu motoarele electrice, in timp ce propulsorul diesel adauga o autonomie de peste 600 km.

Bateriile cantaresc cam 85 kg, masina se poate incarca si de la priza in circa doua ore jumatate. Automobilul poate rula fie numai cu motorul diesel, fie doar cu cele electrice or cu toate trei simultan.  E de asteptat sa mai treaca ceva ani pana cand o masina sport cu un consum atat de scazut sa poata fi produsa in serie, dar BMW ar vrea ca pana in 2015 acest lucru sa devina realitate.
Sursa: consumredus.ro

2 Comments on “BMW Vision Efficient Dynamics Concept: 356 cai putere la un consum mediu de 3.7 litri/100 km”

  1. Ei si tu! Acum nu toti CFR-isti sunt puturosi (ma rog astia care fenteaza munca cu greva lor) dar nici nu poti fi de acord cu un controlor de tren care isi umple buzunarele si apoi intra in greva. Si sa fim seriosi, la CFR tot timpul au fost salariile mai mari decat in alte parti.

Lasă un răspuns